BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej! Plussade för lite mer än en vecka sedan, är i vecka 4+6 med första barnet :) bf är enligt natural cycles den 16/2. vill gärna gå med i fb gruppen :)
Vad roligt att de är en till som ska ha tätt. Jag snittades och frågade därför på återbesöket hur fort jag fick bli gravid igen då jag och sambon vill ha tätt mellan barnen. Hon sa att du får bli de nu om du vill men kanske inte det mest optimala.(de va i februari) så jag hoppas att de ska gå bra:) när jag ringde för att boka tid med bm sa dom inget iaf:) men de som är konstigt är att vissa får rådet att vänta ett år, vissa får inga rekommendationer alls(typ jag) och till vissa säger dom att man inte får föda inom ett år men bli gravid. Men nu är jag ju gravid så kroppen borde ju va redo annars hade de ju aldrig blivit något:)
Ser att senaste inläggen handlar om att bli mamma igen och så kommer jag nu här och förstör med mitt inlägg om rädsla.. Jag börjar nämligen oroa mig för att jag ska tvingas genomgå ytterligare ett missfall då ömheten i brösten försvann, bara sådär vilket jag vet kan vara ett tecken på missfall.. Dessutom har det huggit i magen stundvis idag :/ Ska på inskrivning och vul imorgon så jag hoppas jag får veta då, men detta känns inte alls kul :(
Ser att senaste inläggen handlar om att bli mamma igen och så kommer jag nu här och förstör med mitt inlägg om rädsla.. Jag börjar nämligen oroa mig för att jag ska tvingas genomgå ytterligare ett missfall då ömheten i brösten försvann, bara sådär vilket jag vet kan vara ett tecken på missfall.. Dessutom har det huggit i magen stundvis idag :/ Ska på inskrivning och vul imorgon så jag hoppas jag får veta då, men detta känns inte alls kul :(
Som jag förstår de så är de om symptomen försvinner snabbt i samband med någon blödning som det kan vara något tokigt på gång, symptom kan komma och gå. Förra gången kunde jag må jätteilla och kräkas ena dagen och andra dagen va de som bortblåst. Tror man ska försöka att inte oroa sig för mycket(även om man ändå gör de)
Visst känns det overkligt att man är gravid? Skulle vilja att tiden gick fortare nu!
Funderar på ett privat ul den här gången då jag hade ofostrig graviditet förra gången. Nån mer som ska boka det?
Fick vårt första barn i november förra året och nu 6 månader senare är man gravid igen, vilket både jag och sambon ville. Vi har sagt länge att vi ville ha tätt mellan barnen. Hur har ni de mellan era barn, ni som har sen innan?