BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Ring och boka med en gång, det är sommar! Jag fick tid för inskrivning 29/7, då kommer jag vara i 13+3 och inget hälsosamtal före det! Förra året var det samma sak, fick vänta på inskrivning i 5 veckor då med.Var du på inskrivning eller var det bara hälsosamtal? Hos oss är det hälsosamtal i v 6-8 och sedan inskrivning i v 12-14.
Ja jag hoppas verkligen det går vägen för oss alla! <3 Jag älskar mitt lilla frö i magen <3
Var helt säker på att mensen skulle komma men sen när det gått nästan en vecka började jag ana att det var något annat ;) Märkligt bara att det går från menssymtom till illamående nästan på dagen efter att jag fått ett plus på stickan! Haha ;) Brösten är rejält uppsvullna och bröstvårtorna typ tredubbla i storleken (ursäkta infon) men så konstigt ändå att det tog mig en vecka att fatta, haha!
Jag mådde jätteilla under förra graviditeten så jag hoppas det vlir lite lugnare den här gången ;)
Börjat känna mig illamående. Trodde först att det var någon magåkomma men det var ju nåt mycket roligare. :) Ömma bröst, men inte värre än vad jag brukar ha mellan äl o mens. O så lite molvärk. Mådde inte illa alls under mina två tidigare graviditeter så det här blev nåt nytt för mig.
Hoppas allt går vägen nu! :)
Haha. Ja, brösten brukar verkligen ändras. Har inte märkt så mkt på mina än men det kommer nog. :)
Vilken vecka är du i? Är det ditt första barn?
Ja jag hoppas verkligen det går vägen för oss alla! <3 Jag älskar mitt lilla frö i magen <3
Var helt säker på att mensen skulle komma men sen när det gått nästan en vecka började jag ana att det var något annat ;) Märkligt bara att det går från menssymtom till illamående nästan på dagen efter att jag fått ett plus på stickan! Haha ;) Brösten är rejält uppsvullna och bröstvårtorna typ tredubbla i storleken (ursäkta infon) men så konstigt ändå att det tog mig en vecka att fatta, haha!
Jag mådde jätteilla under förra graviditeten så jag hoppas det vlir lite lugnare den här gången ;)
Hej, jag hoppar inte här jag med! Plussade igår och trodde inte det var sant! Svårt att tro de fortfarande men väldigt glad efter månader av skengraviditet. De jag märkte var att bröstvårtorna blivit ömma och mörkare i färgen annars mår jag bra. Så kul att vi är många som kan följas åt, hoppas det bara går vägen????
Välkommen säger jag som själv är helt ny. :)
Lycka till!
Hej, jag hoppar inte här jag med! Plussade igår och trodde inte det var sant! Svårt att tro de fortfarande men väldigt glad efter månader av skengraviditet. De jag märkte var att bröstvårtorna blivit ömma och mörkare i färgen annars mår jag bra. Så kul att vi är många som kan följas åt, hoppas det bara går vägen????
Det är mitt andra och jag är i v7 (6+?). Hoppas verkligen att detta går bra, för sen blir det inga fler.. Jag börjar bli gammal ;)
Haha. Ja, brösten brukar verkligen ändras. Har inte märkt så mkt på mina än men det kommer nog. :)
Vilken vecka är du i? Är det ditt första barn?
Ja då hoppas vi verkligen att det går vägen. :)
Fyller själv 40 om en månad. Helt galet vad åren bara gick. :)
Det är mitt andra och jag är i v7 (6+?). Hoppas verkligen att detta går bra, för sen blir det inga fler.. Jag börjar bli gammal ;)
Jag är 39, 40 innan februari ;)
Ja då hoppas vi verkligen att det går vägen. :)
Fyller själv 40 om en månad. Helt galet vad åren bara gick. :)
Haha, hur gammal är du? Jag klagade ju igår på att jag kände mig gammal som blir 35 nästa gång :) I de här sammanhangen med att "göra barn" börjar man ju bli lite äldre. Var ju orolig nu innan vi satte igång att det skulle bli svårt just pga min ålder men det givk tätt snabbt ändå tack och lov. Blir mitt andra barn också förutsatt att allt går vägen såklart.