• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • BeautifulMoments

Jag måste säga att jag inte alls delar er uppfattning av gruppen. Jag tycker där är jättetrevliga människor. Har absolut inte sett att någon klagat på att någon annan ställt dumma frågor.

My life, My choice!
  • stor grön drake
    jessimalm skrev 2016-06-18 18:30:30 följande:

Hoppar in här med!

Plussade igår, väntar 3e barnet :)

Enligt min egna beräkning att räkna från ägglossning så har jag BF i mars men apparna i februari, hur ska man räkna? jag kommer ej ihåg haha.

Jag vet ju att jag blivit gravid nu denna månad :)

Jag skrev i senaste mens första dag, det borde stämma någorlunda med ÄL och jag har fått samma svar på alla ställen. Det räknas ju ett år fram, minus 3 månader plus några dagar. Typ. Minns inte exakt
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Exakt samma här;)

Mallin87 skrev 2016-06-18 11:28:02 följande:

Nåt jag har svårt med är att borsta tänderna! Har någon annan det? Medans jag borstar så får jag försöka tänka på annat men att spotta ut sen. Blir det lixom lite slemmigt när man ska spotta ut tandkrämen så är jag påväg att spy. Hulkar medans man försöker skölja. Ibland kommer frukosten upp ibland klarar jag mig med enbart hulkningar :(

• Micki88

Jag gick ur idag! Orkade inte med all dålig attityd! Blev bara ledsen av gruppen. Är gärna med i en ny. Utan regler där alla är trevliga mot varandra :)

Zoey90 skrev 2016-06-18 17:21:31 följande:

Jag är med i den första och känner att det är en del taskig attityd, regler (tycker inte att det ska behövas införas regler i en mammagrupp) och nu ska det även bli insläppningsstopp som jag tycker är tråkigt.

Känns som om dom flesta i gruppen redan har barn och ser ner på oss förstagångsmammor med dumma frågor, haha. Eller så är det jag som är för känslig och hormonfylld.

Annars finns det många bra saker med såklart.

• Mallin87
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-18 19:39:40 följande:

Exakt samma här;)

Vad roligt :) då finns det någon mer som jag, tänkte att jag måste vara knäpp hehe
  • Zoey90
    Micki88 skrev 2016-06-18 21:04:23 följande:

Jag gick ur idag! Orkade inte med all dålig attityd! Blev bara ledsen av gruppen. Är gärna med i en ny. Utan regler där alla är trevliga mot varandra :)

PMa så lägger vi till dig :)

Haha nej det är inget knäppt med det ;) Borsta direkt efter frukost är bara att glömma för det går inte, jag måste stå och nynna på en bra låt och verkligen andas när jag spottar efter tandborstningen ;)

Mallin87 skrev 2016-06-18 21:30:36 följande:

Vad roligt :) då finns det någon mer som jag, tänkte att jag måste vara knäpp hehe

• Cykeltratt

Hej! Mitt allra första inlägg här, blev medlem alldeles nyss! Förstår ingenting, haha.. Är gravid i v5 med mitt första barn :)

Grattis och välkommen! :) Om du inte känner till familjeliv sedan tidigare så vill jag råda att ta vissa trådar med en nypa salt ;)

Cykeltratt skrev 2016-06-18 22:33:56 följande:

Hej! Mitt allra första inlägg här, blev medlem alldeles nyss! Förstår ingenting, haha.. Är gravid i v5 med mitt första barn :)

• Cykeltratt

Tack! Vad rörd jag blir :) jo jag har sett det den senaste veckan som det googlefreak jag varit, haha. Men stort tack :D

Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-18 22:38:45 följande:

Grattis och välkommen! :) Om du inte känner till familjeliv sedan tidigare så vill jag råda att ta vissa trådar med en nypa salt ;)

Svar på tråden BF Februari 2017