BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hejhej! Gick precis ur den första gruppen då den inte passade mig :). Finns det någon annan eller finns det intresse för en ny? Jag kan tänka mig att skapa en om jag vet att det finns intresse :).
Hejhej! Gick precis ur den första gruppen då den inte passade mig :). Finns det någon annan eller finns det intresse för en ny? Jag kan tänka mig att skapa en om jag vet att det finns intresse :).
Pma mig om ni vill gå med i en annan grupp :)
Jag är nog nöjd att vara på fl än så länge. Det blir så snabbt flöde på fb, omöjligt att följa med.
Vad trist att det är sådan stämning, inga frågor är ju dumma frågor, och om man inte "får" fråga dem med erfarenhet, hur ska man då lära sig?
Jag träffade min (blivande)bästa vän i min fl mammagrupp med sonen. Visade sig att vi pratat massor i en annan tråd redan utan att tänka på det. Har fortfarande kontakt med flera från den tiden.
Jag fortsätter gärna här, typ (om det håller i sig) tills vi går ut med det officiellt. Känns skönt med det anonyma ett tag till.
Hittills har jag inga symtom alls, förutom en inte särskilt kraftig molande värk i livmodern mer eller mindre konstant. Ibland gör vänstra äggstocken mer ont, ibland högre. Ytterst svaga spår av blödningar någon gång per dag.
Brösten visar inte ett spår av varken ömhet, mörkare bröstvårtor eller synliga blodådror.
Inget illamående, ingen känslighet för lukter eller smak.
Är iofs dödstrött, men det kan likväl vara anspänningen som bara ökat sedan embryoåterföringen vid IVF och de två veckornas väntan innan man får testa.
Vad hade ni för symptom ni/har ni runt 4+4?
Jag är med i den första och känner att det är en del taskig attityd, regler (tycker inte att det ska behövas införas regler i en mammagrupp) och nu ska det även bli insläppningsstopp som jag tycker är tråkigt.
Känns som om dom flesta i gruppen redan har barn och ser ner på oss förstagångsmammor med dumma frågor, haha. Eller så är det jag som är för känslig och hormonfylld.
Annars finns det många bra saker med såklart.
Jag är 4+3 och mina brist är galet ömma. Kan inte vara utan BH (samma med sonen första månaden) och jag är ju trött från innan så det vet jag inte om kommer göra skillnad, är det som då så kommer det om ca 2 veckor. Som en gjutjärnspanna i bakhuvudet
Hoppar in här med!
Plussade igår, väntar 3e barnet :)
Enligt min egna beräkning att räkna från ägglossning så har jag BF i mars men apparna i februari, hur ska man räkna? jag kommer ej ihåg haha.
Jag vet ju att jag blivit gravid nu denna månad :)
Hoppar in här med!
Plussade igår, väntar 3e barnet :)
Enligt min egna beräkning att räkna från ägglossning så har jag BF i mars men apparna i februari, hur ska man räkna? jag kommer ej ihåg haha.
Jag vet ju att jag blivit gravid nu denna månad :)