BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Stort grattis och välkomna! :)
Jag tror inte ni behöver vara oroliga att få skäll. Sist jag var gravid fick jag bara rådet att inte öka för mycket eftersom jag redan var tung, och sen fick jag göra en extra glykosbelastning (eller vad det heter). Alla värden var bra hela tiden och det kändes inte som någon tittade snett.
Också nojig för vad BM ska säga om min vikt. Efter att jag fick min dotter så har jag gått upp jätte mycket. Ca 25kg mer än vid förra graviditeten. Råkade läsa i någon tråd här på fl där de diskuterade överviktiga och det gjorde inte saken bättre. Mitt råd till er: klicka inte in er i en sån tråd! :)
Tack gulliga du! Jag sysselsätter mig och tänker på annat så gott det går men ibland kommer tankarna och känslorna över mig ;) Oftast känner jag mig mest bara lugn och kär i den lilla i magen <3
Så rolig du är med "just denna minut mår jag bra", haha ;) Vissa dagar känns det verkligen så ;)
Nåt jag har svårt med är att borsta tänderna! Har någon annan det? Medans jag borstar så får jag försöka tänka på annat men att spotta ut sen. Blir det lixom lite slemmigt när man ska spotta ut tandkrämen så är jag påväg att spy. Hulkar medans man försöker skölja. Ibland kommer frukosten upp ibland klarar jag mig med enbart hulkningar :(
Hoppar in här i tråden efter att ha plussat imorse. Väntade inte alls ett plus eftersom första barnet kom till via IVF. Men glad och överraskad är jag. Bf 21 februari.
Jag får ÄNTLIGEN hoppa in i en sådan här tråd.
Efter åtta (8) ÅR av försök visade CB digital för första gången "gravid".
Det sjätte IVF-försöket, som vi sagt skulle vara sista. Som inte gav några embryon till frysen.
38 år. Överviktig. Men jag hoppas ändå den eller de (det sattes in två embryon) vill och kan stanna kvar. Bara att få ett plus är ett stort steg framåt.
Om jag fattat rätt hur man räknar när man gör IVF är BF 21 feb 2017.
Jag plussade igår. Det blir mitt tredje barn och sambons första.
Enligt FL:s graviditetskalender är BF 28 februari.
Grattis o välkomna alla nya! :)
Jag plussade igår. Det blir mitt tredje barn och sambons första.
Enligt FL:s graviditetskalender är BF 28 februari.
Grattis alla nya! :)
Hur är det med facebookgrupper? Finns det fler grupper? :)