BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Ja men nu känns det bättre tack vare er och att sambon fått smälta det och att vi pratat om lösningar :). Stackarn är så himla chockad och väldigt rädd, men nu skojade han t.o.m när vi kramades i soffan och sa "ååh mamma josefin" och då började jag storböla :')
Gjorde abort förra året pga att jag var aktiv i ett drogmissbruk, helt rätt val men ändå jättetufft..
Tack för stödet!
Förstår hur jobbigt det känns!
Har själv gjort en abort av samma anledningar.
Något jag alltid ångrat men samtidigt också vetat att det var rätt beslut.
Tror både du och din sambo behöver smälta det hela och bestäm inget förhastat är mitt råd.
Som en annan skrev så tror jag det löser sig om båda vill detta. Det brukar göra det.
Första reaktionen från den ena kan alltid vara nej av rädsla och chock fråga min sambo :)
För han är allt alltid så självklart medans jag alltid behöver mer tid och vill ha allt uttänkt och klart från dag 1 :)
Gjorde abort förra året pga att jag var aktiv i ett drogmissbruk, helt rätt val men ändå jättetufft..
Tack för stödet!
Och jag fick hejda mig för att inte kontakta en säljare som lagt ut fullständigt startkit inkl vagn för 2.500, haha! Jag kommer inte våga köpa så mycket som ett par strumpor ens innan fullgångna 12 veckor ;)
Eftersom vi får så tätt, sonen kommer va 1 år o 3 månader ungefär när nästa kommer så då måste vi kika på syskonvagn. Vet ni någon bra vagn? Som inte kostar skjortan.:)
Hej, skrev här i tråden då den precis startade, ser att det är många som kommit med efter det. Jag väntar mitt första barn och vågar knappt tro att det är sant. Jag har bf 23/2-17 och vill gärna vara med i den anonyma facebookgruppen :)
Är det säkert att fb gruppen är anonym? Igår när jag sökte på fb efter grupp så visade den två med BF i februari, stod att de var slutna men sen kunde man ändå gå in o kolla medlemmar... Så jag blev lite fundersam, om det kanske är skillnad på sluten o hemlig.
Är det säkert att fb gruppen är anonym? Igår när jag sökte på fb efter grupp så visade den två med BF i februari, stod att de var slutna men sen kunde man ändå gå in o kolla medlemmar... Så jag blev lite fundersam, om det kanske är skillnad på sluten o hemlig.
Idag ska jag skriva in mig på mvc. Ska bli intressant och se vad dem säger.
Förutom att man väger lite mer än man borde så är jag även rh negativ och båda faktorer gör att man måste gå på fler kontroller. Så ska bli intressant att få veta hur ofta jag måste springa där. :)
Åh grattis :D väntar också första barnet och samtidigt som dig!
Hej, skrev här i tråden då den precis startade, ser att det är många som kommit med efter det. Jag väntar mitt första barn och vågar knappt tro att det är sant. Jag har bf 23/2-17 och vill gärna vara med i den anonyma facebookgruppen :)
Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!