• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Loveroses84

Hej. Jag har precis hittat hit. Har bf den 31 januari just nu, men är ganska säker på att bli bakåtflyttad till ett BF i februari efter ultraljudet så tycker att jag hör mer hemma i denna grupp. Med mina tidigare barn blev mitt BF bakåtflyttat en vecka. Det här är mitt tredje barn. Jag har två flickor från ett tidigare förhållande som är 10 och 12 år gamla. Den här graviditeten har börjat som mina andra. Mår illa direkt jag äter något, är väldigt trött hela tiden och blir väldigt lätt yr.

• Cykeltratt

Grattis! ????????

Loveroses84 skrev 2016-06-19 00:45:35 följande:

Hej. Jag har precis hittat hit. Har bf den 31 januari just nu, men är ganska säker på att bli bakåtflyttad till ett BF i februari efter ultraljudet så tycker att jag hör mer hemma i denna grupp. Med mina tidigare barn blev mitt BF bakåtflyttat en vecka. Det här är mitt tredje barn. Jag har två flickor från ett tidigare förhållande som är 10 och 12 år gamla. Den här graviditeten har börjat som mina andra. Mår illa direkt jag äter något, är väldigt trött hela tiden och blir väldigt lätt yr.

• Loveroses84

Samma :) visste inte att man inte kan använda emoijs här. :)

Jag ringde barnmorskan på mvc och bokade in en tid för inskrivningssamtal.

ote=76723378][quote-nick]Cykeltratt skrev 2016-06-19 01:12:51 följande:[/quote-nick]

Mina smileysar blev visst frågetecken ;) en fråga, vad gör man nu? Kontaktar man mvc?

[/quote]

• langtanefterbaby
    Zoey90 skrev 2016-06-18 21:43:13 följande:

PMa så lägger vi till dig :)

Februari-grupp på facebook? Är det du som lägger till zoey90? jag skulle vilja gå med
  • langtanefterbaby

Någon här som tänker boka tid/har bokat tid till tidigt ultraljud eller viabilitetsskanning?

jag funderar på att göra det nämligen. jag har anlag för att få tvillingar och både tror och hoppas att det kan vara tvillingar! Och är så sjukt nyfiken så vet inte om jag kommer kunna hålla mig till RUL.

• EnBoll

Plussade idag efter 3 års kämpande, känns overkligt!!:)

Vi har en dotter på 5 år, gissa som hon har tjatat efter syskon, men hon får vänta ett tag innan hon får veta :)

Bf 25/2 :)

Jag har sån extrem värk (växtvärk?) i livmodern så jag ibland inte ens kan stå, mycket värre än vanlig mensvärk, värktabletter biter inte, känns oroande, har nån mer så? När jag väntade dottern hade jag aldrig nån värk.

Men förutom det är jag jätteöm i bröstvårtorna och väldigt nära till tårar hela tiden, men annars så ;)

• stor grön drake

Inatt har jag drömt om tandborstning det har jag inget minne av att ha drömt om förut. Det är nog ert fel

Sov med sportbh inatt och har mycket mindre ont i brösten idag. Skönt.

Mycket tankar idag. Om framtiden och praktiska saker. Vårt boende är just nu inte anpassat för ett barn till, vi måste bygga om. Vi har inte rum med en barnvagn någonstans. Bara 2 sovrum, inte speciellt stora. Kommer ekonomin hålla när jag är föräldraledig?

• Mallin87
    stor grön drake skrev 2016-06-19 09:00:28 följande:

Inatt har jag drömt om tandborstning det har jag inget minne av att ha drömt om förut. Det är nog ert fel

Sov med sportbh inatt och har mycket mindre ont i brösten idag. Skönt.

Mycket tankar idag. Om framtiden och praktiska saker. Vårt boende är just nu inte anpassat för ett barn till, vi måste bygga om. Vi har inte rum med en barnvagn någonstans. Bara 2 sovrum, inte speciellt stora. Kommer ekonomin hålla när jag är föräldraledig?

Stackare :)

Precis samma tankar flyger runt i mitt huvud. Men det var samma sak förra gången.

Saker brukar lösa sig men när en liten ska till världen vill man ju helst att allt ska vara klart innan den blir till helst hehe.

Såhär går mina tankar :)

Vi har två sovrum var ska bebis få plats? -min sambos syster har en likadan lägenhet med 3 barn så vi borde kunna klämma in två.

Vi bor högst upp utan hiss. Vart ska barnvagn vara? Ja i värsta fall få får den väl bo i bagageluckan på kombin hehe

Osv. :)
Svar på tråden BF Februari 2017