• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • emm84
    Goochigoo skrev 2016-06-20 11:23:26 följande:

Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!

Grattis :)
  • emm84
    Januari2016 skrev 2016-06-20 09:56:48 följande:

Är det säkert att fb gruppen är anonym? Igår när jag sökte på fb efter grupp så visade den två med BF i februari, stod att de var slutna men sen kunde man ändå gå in o kolla medlemmar... Så jag blev lite fundersam, om det kanske är skillnad på sluten o hemlig.

Den är hemlig så ingen ser :)
  • emm84
    langtanefterbaby skrev 2016-06-20 10:30:55 följande:
    Testade söka också. Fast på den som heter "Gravida med BF februari 2017" och jag kunde också se alla medlemmar, 19 st. Så den är inte hemlig. Utan folk kan se att ni är med men inte vad ni skriver. Lägger inte ut screenshot då jag hade en vän som va med i den tydligen och det syntes på framsidan när jag gick in på dem gruppen! Så den som är administratör i den gruppen ändra gruppen till hemlig!
    Gruppen jag är administratör över är hemlig, den syns inte alls
  • Zoey90

Det finns två eller tre grupper som är helt hemliga. Säg till om ni vill bli tillagda :)

• Micki88

Japp.. Vi är en liten grupp! :) Den andra är ganska stor. Vill du vara med i våran kan du skicka mig ett privat meddelande här på familjeliv :)

stor grön drake skrev 2016-06-20 11:45:46 följande:

Hemliga grupper på fb syns inte alls när man söker, man måste bli inbjuden.

• hurtänktedunu
    Micki88 skrev 2016-06-20 11:53:15 följande:

Japp.. Vi är en liten grupp! :) Den andra är ganska stor. Vill du vara med i våran kan du skicka mig ett privat meddelande här på familjeliv :)

Er grupp är inte hemlig och man kan se alla medlemmar
  • hurtänktedunu

Vår grupp syns inte när man söker och är därmed helt hemlig. Ingen ser att ni är med och den går inte att söka på.

• hurtänktedunu
    Goochigoo skrev 2016-06-20 11:23:26 följande:

Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!

Grattis vad roligt. Vi har också en dotter född 2014.
  • langtanefterbaby
    emm84 skrev 2016-06-20 11:35:35 följande:

Gruppen jag är administratör över är hemlig, den syns inte alls

Okej fast jag är ju inte med i den och jag kunde söka på den och få fram medlemmarnas namn
Svar på tråden BF Februari 2017