BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!
Är det säkert att fb gruppen är anonym? Igår när jag sökte på fb efter grupp så visade den två med BF i februari, stod att de var slutna men sen kunde man ändå gå in o kolla medlemmar... Så jag blev lite fundersam, om det kanske är skillnad på sluten o hemlig.
Det finns två eller tre grupper som är helt hemliga. Säg till om ni vill bli tillagda :)
Hemliga grupper på fb syns inte alls när man söker, man måste bli inbjuden.
Japp.. Vi är en liten grupp! :) Den andra är ganska stor. Vill du vara med i våran kan du skicka mig ett privat meddelande här på familjeliv :)
Hemliga grupper på fb syns inte alls när man söker, man måste bli inbjuden.
Japp.. Vi är en liten grupp! :) Den andra är ganska stor. Vill du vara med i våran kan du skicka mig ett privat meddelande här på familjeliv :)
Vår grupp syns inte när man söker och är därmed helt hemlig. Ingen ser att ni är med och den går inte att söka på.
Yay! Nu hoppar jag också in här, äntligen. Har läst sedan start och hoppats på att kunna starta ett konto och skriva jag med Plussade med CB digital i fredags på bim-2, extratest igår på bim och bägge sa gravid. Har BF i slutet av feb. Fick ett tidigt missfall i februari i år och har avvaktat med försök, men nu tog det direkt igen. Rädd men hoppfull om att denne lilla krabat ska stanna kvar. Mår illa, är trött o har molande värk i magen mest hela dagarna - så glad att det känns något! Har en dotter som är född -14, så det blir vårt andra barn!
Gruppen jag är administratör över är hemlig, den syns inte alls