BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hoppar också in här. Har läst alla inlägg på avstånd men kände att jag vill också vara med.
Plussade i måndags, är i v 7 (6+3). Helt oplanerat men självklart helt välkommet! BF 7 februari som det ser ut nu. Har fått inskrivning 1 juli och mår oförskämt bra. Har liksom inte märkt någonting. Haft ömma bröst, men det kan jag ha även vid mens. Testade negativt en vecka efter BIM och tänkte inte så mycket mer på det. Sen när mensen fortfarande inte kommit så testade igen och fick ett starkt plus, vilket var en chock! Håller fortfarande på att smälta nyheten!
Min kollega är gravid i v 17 och pratar om det hela tiden... vilket gör det väldigt svårt för mig att inte säga något. Tänker att jag outar min graviditet efter semestern i augusti då bör ju allt vara på den säkra sidan. Eftersom jag inte har några känningar förutom ömma bröst och ibland en lätt halsbränna så känns det liksom som vanligt och kan inte förstå att det växer ett litet frö i min mage!
Hur som helst ska det bli en väldigt rolig resa och härligt att ha fler att följas åt med.
Hej! Jag hoppas att det är okej att jag ansluter mig. Plussade i måndags och är i vecka 4+3 idag. Jag har bokat tid för inskrivningsamtal den 6/7. Första barnet för mig och tredje för sambon. Jag hörde något om en Facebookgrupp för oss med bf i februari - jag heter Linnéa Lorensson om någon kan och vill bjuda in mig :)
tänkte säga skicka ett pm men såg att du redan skrivit ditt namn. acceptera min vännerförfrågan på fb men skriv inte ut mitt namn här är du snäll.
Jag hoppar in jag med! Verkar som att bf är 8 feb. Andra barnet och inte planerat. I mitt huvud fanns det inte en chans att det var så men en kompis sa flera gånger att "du är gravid" tog ett test bara för att slippa tänka på vad hon sagt och höll på att storkna när testet sa gravid i vecka 3+! Ska göra vul om 2v då min mens vart väldigt oregelbunden så får se om datumet ändras!
Jag förstår att du har svårt att slappna av helt! Jag har ett MA bakom mig och det finns ju i bakhuvudet även fast jag försöker slappna av. Detta lilla fröet i mig ville verkligen bli till så jag hoppas det är ödet att jag ska bli tvåbarnsmamma ;)
God morgon :) plussade imorse på äl+11-12 och undrar om jag får vara med här? :) har en dotter som är född juli-15. Vi är överlyckliga och jag är lite chockade över att förhoppningsvis bli tvåbarnsmamma i februari.. Wow! Men med minst 1 missfall och 1 MA innan dottern så kan jag inte njuta helt men jag ska göra mitt bästa :) får jag vara med i Facebook gruppen?
Hur mår ni andra? Något speciellt ni blivit sugna på eller mår illa av? Jag är inte så sugen på något speciellt än men mår hysteriskt illa av lukten av smält ost ;)
Hur mår ni andra? Något speciellt ni blivit sugna på eller mår illa av? Jag är inte så sugen på något speciellt än men mår hysteriskt illa av lukten av smält ost ;)
Sist var jag hysteriskt trött men det är jag inte den här gången och det gör mig lite nojig.. Men brösten är svullna och ömma och det spänner i magen. Är lite (läs rätt så) orolig för missfall men jag försöker slappna av och tänka på annat ;)
Jag har också väldigt svullen mage redan! Ni som varit gravida tidigare, svullnar magen fortare andra gången? Känns som folk redan ser det på mig, haha ;)
Jag är så HY S T E R I S K T trött precis hela tiden! Måste lägga mig och sova lite typ 1-2 gånger per dag, annars funkar det knappt. Känns som om jag har huvudet fullt av bomull och kan knappt hänga med i en konversation. Blir jäkligt illamående av en buske som blommar efter vägen till Ica, fattar inte varför för den luktade typ gott innan jag blev gravid, och vill helst äta halloumi till alla måltider, hehe.