BF Februari 2017
Hoppar också in här. Har läst alla inlägg på avstånd men kände att jag vill också vara med.
Plussade i måndags, är i v 7 (6+3). Helt oplanerat men självklart helt välkommet! BF 7 februari som det ser ut nu. Har fått inskrivning 1 juli och mår oförskämt bra. Har liksom inte märkt någonting. Haft ömma bröst, men det kan jag ha även vid mens. Testade negativt en vecka efter BIM och tänkte inte så mycket mer på det. Sen när mensen fortfarande inte kommit så testade igen och fick ett starkt plus, vilket var en chock! Håller fortfarande på att smälta nyheten!
Min kollega är gravid i v 17 och pratar om det hela tiden... vilket gör det väldigt svårt för mig att inte säga något. Tänker att jag outar min graviditet efter semestern i augusti då bör ju allt vara på den säkra sidan. Eftersom jag inte har några känningar förutom ömma bröst och ibland en lätt halsbränna så känns det liksom som vanligt och kan inte förstå att det växer ett litet frö i min mage!
Hur som helst ska det bli en väldigt rolig resa och härligt att ha fler att följas åt med.