BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej! Äntligen får jag joina efter mf i april :)
Mått konstigt och haft mensvärk i 9 dagar nu plus löjligt emotionell... bim på tisdag men kände något stämmer inte å jag hade rätt :)
Om allt går vägen bf 20/2!!! Mitt å sambons första barn och min andra graviditet.
Hur gick man med i fb gruppen? Skickar jag pm här eller på Facebook till den som har gruppen?
Grattis till alla plus!!!!!
Vad har ni för symptom?:)
Illamående , molvärken/mensvärk, flytningar, crazy drömmar, törstig, emotionell som satan! Gråter sällan men nu? Grät när sambon tog det sista ägget....
Ömma bröst yrsel trötthet från helvetet frusen som fan mitt humör är inget kul ALS
Mitt minne är super dåligt mollnande värk i magen illamående är i vecka 7
Någon som kan puffa i Facebook gruppen? Har skickat pm till de 2 som lägger till folk här på familjeliv men tror inte de läst mina meddelanden. Ifall någon som redan är i gruppen kan kolla :)
Grattis.
Jag har också en liten 14 född i juni som ska bli storasyskon. Hur känner du angående syskonvagn och så? Jag är så kluven på den punkten
Vad kul! :) vi kommer nog inte köpa syskonvagn. Tvååringen går helst redan nu så vi kommer köpa en ståbräda istället. Däremot kommer vi köpa en till mindre vagn. Har emmaljunga mondial nu så den mindre ska även få agera resevagn innan dess. Så vi har två sen om det någon gång behövs. T ex när vi går långpromenad tillsammans. På långpromenad ensam blir det nog bärsele till bebis i början och sen ståbräda för stora barnet.
Svårt att veta vad storasyskonet kommer föredra då, det växlar ju varje dag i princip ;) men tänker nog satsa på detta och fungerar det inte får vi väl köpa en syskonvagn då.
Hur tänker ni?
Hej på er! Fick precis reda på att jag är gravid! Är bara i vecka 4 (3+6). Det är mitt andra barn och jag är 21 år :) . Jag går gärna med i Facebook gruppen! Har bf 20 februari ! :)
Hej plussade igår bf 22 februari . Detta blir mitt/ vårt 3:e barn