• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Mila

Hej! Jag plussade igår! :) starkare positivt idag.. Så jag tänkte att jag går med här.

Jag är 28, sambon 34. Jag har en dotter på 5 år och sambon en dotter på 6 år. Så om allt går som det ska så får vi ett gemensamt barn i februari :)

Om det finns en fb grupp så är jag gärna med där.

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • hurtänktedunu
    Mila skrev 2016-06-05 08:49:21 följande:

Hej! Jag plussade igår! :) starkare positivt idag.. Så jag tänkte att jag går med här.

Jag är 28, sambon 34. Jag har en dotter på 5 år och sambon en dotter på 6 år. Så om allt går som det ska så får vi ett gemensamt barn i februari :)

Grattis till ditt plus. Ja det finns en fb grupp. Skriv ett meddelande till mig med ditt namn så lägger jag till dig som vän på fb och då kan jag lägga till dig i gruppen
  • Zoey90
    Mila skrev 2016-06-05 08:49:21 följande:

Stort grattis!! :D
  • BeautifulMoments
    Mila skrev 2016-06-05 13:41:41 följande:

Vad har ni för tidiga känningar?

Ömma bröstvårtor. Inget annat!
    My life, My choice!
  • Malliball

Jag har bara som mensvärk vissa stunder och lätt illamående om jag inte har ätit på ett tag :) 
  • Hubert

Jätte ömma bröst, illamående, yrsel, trött som bara den! Men brösten är värst! Usch vad ont dom gör :(
  • Pingeling

Hej.

Jag plussade förra veckan. Har bf 2/2-2017 enligt sista mens första dag.

Jag har två barn sedan tidigare, födda 2010 och 2011, från tidtigare relation. Lever sedan tre år tillbaka med en ny man. Vi har två missfall i bagaget. Nu håller vi tummarna att det blir tredje gången gillt.

Svar på tråden BF Februari 2017