• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • emm84
    nettiz85 skrev 2016-06-03 19:03:44 följande:

Hej! Jag blir 31 i år och min man är 34. Vi har två barn på 8 och 5 år. Jag har plussat idag på BIM -1. Beräknat förlossningsdatum 10 februari 2017 om allt går väl :)

Vill gärna vara med här lite :)

Grattis :)
  • nettiz85
    emm84 skrev 2016-06-03 20:14:42 följande:

Grattis :)

Tack! :) Jag hoppas bara att det kommer gå bra då jag har 2 MA innan barnen men vi får hoppas på det bästa :)
  • hurtänktedunu
    nettiz85 skrev 2016-06-03 19:03:44 följande:

Hej! Jag blir 31 i år och min man är 34. Vi har två barn på 8 och 5 år. Jag har plussat idag på BIM -1. Beräknat förlossningsdatum 10 februari 2017 om allt går väl :)

Vill gärna vara med här lite :)

Grattis och välkommen till oss. Jag har också bf 10 februari. :D
  • nettiz85

Tack och grattis till alla här inne med :).

Vad roligt att vi har samma bf datum :)

hurtänktedunu skrev 2016-06-03 21:10:16 följande:

Grattis och välkommen till oss. Jag har också bf 10 februari. :D

• AsryAvot

Jag glömde skriva det innan, jag har BF 13 februari. Men hoppas nästan på alla hjärtans dag :)

• November83

Hej, sitter och väntar på om jag får joina eller inte. Fick missfall i april som skulle varit en december knott. Nu hoppas jag att jag får vara med snart. Hade ägglossning i måndags och sedan 2 nätter tillbaka vaknade mina sjuka drömmar till liv igen efter att vilat ett bra tag. I natt drömde jag att jag kämpade att ladda diskmaskinen hela natten å den var full av konstiga, färglada plastsaker (vi äger knappt något i plast) natten innan det drömde jag att jag letade efter min bil konstant å att jag hade mens men jag tappade bort bindan å satte mig ner i drömmen å när jag reste mig var där en blodfläck med ett ytte pytte litet handavtryck i blodfläcken... idag upptäckte jag en brun röd blödning i trosorna, stor som en femkrona å Inget mer, inga spår på pappret eller någonting. Förra graviditeten hände det inte å mens om 11 dagar. Riktigt förbryllad men lärt mig efter ett halvår av besvikelse att jag inte ska läsa in för mycket i vad som händer, sker det så sker det. Sorry för långt inlägg å äckliga detaljer...

Mitt å sambons första om det nu tog sig :)

Grattis alla till era plus å får jag joina blir det bf 20/2

• Sanderson

Grattis till er andra som också plussat :) Supernyfiken på hur ni redan vet bf? Vill också! Ska på inskrivning i slutet av juni och antar att det är då vi får veta.

• emm84
    November83 skrev 2016-06-03 22:02:04 följande:

Hej, sitter och väntar på om jag får joina eller inte. Fick missfall i april som skulle varit en december knott. Nu hoppas jag att jag får vara med snart. Hade ägglossning i måndags och sedan 2 nätter tillbaka vaknade mina sjuka drömmar till liv igen efter att vilat ett bra tag. I natt drömde jag att jag kämpade att ladda diskmaskinen hela natten å den var full av konstiga, färglada plastsaker (vi äger knappt något i plast) natten innan det drömde jag att jag letade efter min bil konstant å att jag hade mens men jag tappade bort bindan å satte mig ner i drömmen å när jag reste mig var där en blodfläck med ett ytte pytte litet handavtryck i blodfläcken... idag upptäckte jag en brun röd blödning i trosorna, stor som en femkrona å Inget mer, inga spår på pappret eller någonting. Förra graviditeten hände det inte å mens om 11 dagar. Riktigt förbryllad men lärt mig efter ett halvår av besvikelse att jag inte ska läsa in för mycket i vad som händer, sker det så sker det. Sorry för långt inlägg å äckliga detaljer...

Mitt å sambons första om det nu tog sig :)

Grattis alla till era plus å får jag joina blir det bf 20/2

Håller tummarna :)
  • emm84
    Sanderson skrev 2016-06-04 07:13:53 följande:

Grattis till er andra som också plussat :) Supernyfiken på hur ni redan vet bf? Vill också! Ska på inskrivning i slutet av juni och antar att det är då vi får veta.

Utgår från vad apparna säger med sista mens som uträkning :)
  • Zoey90
    Sanderson skrev 2016-06-04 07:13:53 följande:

Jag har använt Natural cycles och fyllt i sex, ägglossning, mens mm så den appen har räknat ut bf baserat på dom grejerna :)
Svar på tråden BF Februari 2017