• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Malliball

Hej tjejer! Nu är det äntligen min tur att få hoppa in här :) Plussade idag på bim och kan inte förstå att det är sant! Första barnet och det har tagit nästan ett år innan vi till slut fick vårt plus. Vi är 22 och 27 år gamla, gifter oss nästa lördag och har inte en aning hur jag ska bortförklara att jag inte dricker.. Några förslag? :)

• hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-02 18:02:48 följande:
    finns det en sån också? haha...
    Är den sluten eller offentlig? vi vill hålla detta hemligt tills efter UL...eller åtminstone försöka
    Den är hemlig så ingen ser att du är med i den. jag vill inte heller gå ut med det så. Går inte att söka på den alls så vill du vara med får du skriva ett meddelande till mig här med ditt namn på facebook så lägger jag till dig som vän så kan jag sedan lägga in dig i gruppen.
    Vi har många jätte härliga diskussioner redan och det verkar vara en bra grupp.
  • hurtänktedunu
    Malliball skrev 2016-06-02 18:23:51 följande:

Hej tjejer! Nu är det äntligen min tur att få hoppa in här :) Plussade idag på bim och kan inte förstå att det är sant! Första barnet och det har tagit nästan ett år innan vi till slut fick vårt plus. Vi är 22 och 27 år gamla, gifter oss nästa lördag och har inte en aning hur jag ska bortförklara att jag inte dricker.. Några förslag? :)

Jag drack inte på vårt bröllop och då var jag inte ens gravid. Måste man förklarar bort det tänker jag då?
    Jag ville inte riskera att bli full på mitt eget bröllop

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-06-02 18:44:11 följande:
    Den är hemlig så ingen ser att du är med i den. jag vill inte heller gå ut med det så. Går inte att söka på den alls så vill du vara med får du skriva ett meddelande till mig här med ditt namn på facebook så lägger jag till dig som vän så kan jag sedan lägga in dig i gruppen.
    Vi har många jätte härliga diskussioner redan och det verkar vara en bra grupp.
    åh va kul! men jag skickar mitt namn till dig då :)
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Sanderson

Hej :) plussade idag efter 5 månaders försök. Är så himla glad, känslosam och rädd på samma gång. Första barnet, det här ska bli så spännande!

• hurtänktedunu
    Sanderson skrev 2016-06-02 19:09:14 följande:

Hej :) plussade idag efter 5 månaders försök. Är så himla glad, känslosam och rädd på samma gång. Första barnet, det här ska bli så spännande!

grattis!! :D
  • Malliball
    hurtänktedunu skrev 2016-06-02 18:45:08 följande:
    Jag drack inte på vårt bröllop och då var jag inte ens gravid. Måste man förklarar bort det tänker jag då?
    Jag ville inte riskera att bli full på mitt eget bröllop
    Nej det måste man verkligen inte! Men våra gäster pratar väldigt mycket om festen och alla skålar osv och vi har liksom varit med på det spåret till nu, vi har väl målat in oss lite i ett hörn så att säga 
  • emm84
    Sanderson skrev 2016-06-02 19:09:14 följande:

Grattis :)
  • emm84
    Malliball skrev 2016-06-02 18:23:51 följande:

Känner igen de där, innan jag blev gravid första gången var jag i princip aldrig nykter på fest :P så en del fattade direkt. Kan du inte skylla på att du äter nån medicin elr nåt? Magkatarr för du stressat så inför bröllopet? Elr häll över alkoholfri öl i en annan burk :P
  • Malliball
    emm84 skrev 2016-06-02 20:25:43 följande:
    Känner igen de där, innan jag blev gravid första gången var jag i princip aldrig nykter på fest :P så en del fattade direkt. Kan du inte skylla på att du äter nån medicin elr nåt? Magkatarr för du stressat så inför bröllopet? Elr häll över alkoholfri öl i en annan burk :P
    Det är ju skitsvårt hur man ska göra för att ingen ska märka men just nu lutar det mot att smussla undan drickat lite diskret och byta ut mot alkoholfritt, typ som du föreslog. Min man 2 be erbjöd sig att dricka upp mitt med men vet inte riktigt vad jag tycker om den idén haha ;) 
Svar på tråden BF Februari 2017