• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • ungdom

Gravid med 4an. Är beräknat 6/2 än så länge! Är gärna med i fb gruppen

• fridaviktoria

Är gärna med i fb-gruppen, skickat meddelande till dig! :)

hurtänktedunu skrev 2016-06-07 20:14:35 följande:

Nu har jag i alla fall ändrat så det är bara att skicka :D

• bustrollensmamma

Hej! Här är en till som precis har plussat! (tredje barnet)
    Hänger gärna med i denna tråd.

Är så hemskt trött hela tiden, och har fått halsbränna (kan det verkligen komma så tidigt?!). Men mest av allt går jag och myser och förundras över det lilla livet som växer inne i magen. :)

• mamimo

Hej, jag plussade för 1 vecka sen, och om jag har räknat rätt så är det beräknat 8 februari 2017! Är fortfarande rädd att det ska bli nått fel, men samtidigt är jag så lycklig för att jag är gravid och ska bli 2 barns mamma <3

• Nickelin

Kul med alla som plussat nyligen! Vi är ju ganska många! Någon mer än jag som plötsligt sover dåligt? Sover alltid jättebra. Några dagar innan jag plussade var jag skitpigg efter bara två timmars sömn och det tog 3h innan jag kunde somna om! Sedan dess vaknar jag många ggr men somnar genast om igen.

• annsansa

Hej

Är gärna med er (även om jag knappt vågar då jag haft hela 10 mf och där i mellan 2 lyckade grav som gett mig mina fina söner ) i gruppen här.

Plussade igår och idag Gravid 2-3 veckor på CB digital Bf någon gång i mitten februari.

Har bara ont i brösten än så länge men det är så tidigt ännu så annat vore konstigt

Lycka till alla! Hoppas att denna grav blir min lucky 13

• Barnlängtan1984

Hej alla fina som plussat och väntar bebis i februari. Jag kan knappt tror att jag e gravid efter 10 månaders försök men fick positivt på stickan och 3 Feb är bf. Superglad men samtidigt lite skrämmande ????

• mammatill10a

Hej. Hoppar gärna in här med, 27 år gravid med tredje barnet och beräknad till 10/2, är gärna också med i fb gruppen.

• Freakyme

Hej allihop,
    Plussade i onsdags efter ett års försök för att få till nr 2. Så himla lycklig!!
    BF 14/2.

Är gärna med i Fb-gruppen, hur man nu gör det?

Svar på tråden BF Februari 2017