BF Februari 2017
Hej! Jag blir 31 i år och min man är 34. Vi har två barn på 8 och 5 år. Jag har plussat idag på BIM -1. Beräknat förlossningsdatum 10 februari 2017 om allt går väl :)
Vill gärna vara med här lite :)
Hej! Jag blir 31 i år och min man är 34. Vi har två barn på 8 och 5 år. Jag har plussat idag på BIM -1. Beräknat förlossningsdatum 10 februari 2017 om allt går väl :)
Vill gärna vara med här lite :)
Grattis :)
Tack och grattis till alla här inne med :).
Vad roligt att vi har samma bf datum :)
Grattis och välkommen till oss. Jag har också bf 10 februari. :D
Jag vill gärna vara med i fb gruppen med :) skriver pm.
Här har man 12 dagar kvar, BF 10 Februari. Har mycket förvärkar men dom släpper efter ett tag men dom gör ont. Slemproppen har nog släppt i omgångar med den senaste veckan. Jag hoppas att bebis vill komma lite tidigare då man är så trött på det nu, man blir trött av förvärkarna och noll sömn nästan. Och så har man två barn hemma som vill ha uppmärksamhet, inte alltid så lätt.
Spännande är det iallafall :)
Här ska man in till BM och få en hinnsvepning om en stund. Har 9 dagar kvar egentligen men har haft så mycket smärtsamma förvärkar dom senaste veckorna så fick lov att prova med detta. Hoppas så att det ska ge resultat även om jag vet att det inte behöver leda till något heller. Lite spännande är det iallafall :)
Jag försökte få det igår men tydligen kan inte alla göra det! I örebro län iaf gör inte BM nögon undersökning eller hinnsvepning... på Förlossningen ville dom inte göra det heller... lycka till att det sätter igång allt!
BF idag men ingen bebis i sikte ännu. Längtar något otroligt nu och man undrar när han vill komma ut. Jag hoppas att jag slipper gå över alltför många dagar, gick över 8 dagar med tvåan och det var dom längsta dagarna i mitt liv.
Har fått två hinnsvepningar hittills men dom har ju uppenbarligen inte hjälpt fast jag är mogen och öppen 3 cm. Min kropp har inte verkat redo. Ska få ytterligare en hinnsvepning i eftermiddag och hoppas ju verkligen på tredje gången gillt :). Någon mer med BF idag? :)
Ja det enda som händer här är att jag blivit tokförkyld. :(
Så nu hoppas jag faktiskt att det inte sätter igång innan jag mår bättre iaf. Men fullmåne imorgon o det ska tydligen födas fler barn då så vi får väl se. ;)
Är det era bm som gjort hinnsvepningar o kollar mogenhet o om ni är öppna?