Inlägg från: November83 |Visa alla inlägg
  • November83

BF Februari 2017

Hej, sitter och väntar på om jag får joina eller inte. Fick missfall i april som skulle varit en december knott. Nu hoppas jag att jag får vara med snart. Hade ägglossning i måndags och sedan 2 nätter tillbaka vaknade mina sjuka drömmar till liv igen efter att vilat ett bra tag. I natt drömde jag att jag kämpade att ladda diskmaskinen hela natten å den var full av konstiga, färglada plastsaker (vi äger knappt något i plast) natten innan det drömde jag att jag letade efter min bil konstant å att jag hade mens men jag tappade bort bindan å satte mig ner i drömmen å när jag reste mig var där en blodfläck med ett ytte pytte litet handavtryck i blodfläcken... idag upptäckte jag en brun röd blödning i trosorna, stor som en femkrona å Inget mer, inga spår på pappret eller någonting. Förra graviditeten hände det inte å mens om 11 dagar. Riktigt förbryllad men lärt mig efter ett halvår av besvikelse att jag inte ska läsa in för mycket i vad som händer, sker det så sker det. Sorry för långt inlägg å äckliga detaljer...

Mitt å sambons första om det nu tog sig :)

Grattis alla till era plus å får jag joina blir det bf 20/2

• November83

Hej! Äntligen får jag joina efter mf i april :)

Mått konstigt och haft mensvärk i 9 dagar nu plus löjligt emotionell... bim på tisdag men kände något stämmer inte å jag hade rätt :)

Om allt går vägen bf 20/2!!! Mitt å sambons första barn och min andra graviditet.

Hur gick man med i fb gruppen? Skickar jag pm här eller på Facebook till den som har gruppen?

• November83

Illamående , molvärken/mensvärk, flytningar, crazy drömmar, törstig, emotionell som satan! Gråter sällan men nu? Grät när sambon tog det sista ägget....

• November83

Någon som kan puffa i Facebook gruppen? Har skickat pm till de 2 som lägger till folk här på familjeliv men tror inte de läst mina meddelanden. Ifall någon som redan är i gruppen kan kolla :)

• November83

Till er som vill vara med i Facebook gruppen så skriv pm här på familjeliv till hurtänktedunu eller Zoey90 tror jag de heter och skriv vad ni heter på Facebook så skickar de en vänförfrågan och lägger till er

Svar på tråden BF Februari 2017