BF Februari 2017
Hej på er! Fick precis reda på att jag är gravid! Är bara i vecka 4 (3+6). Det är mitt andra barn och jag är 21 år :) . Jag går gärna med i Facebook gruppen! Har bf 20 februari ! :)
Hej på er! Fick precis reda på att jag är gravid! Är bara i vecka 4 (3+6). Det är mitt andra barn och jag är 21 år :) . Jag går gärna med i Facebook gruppen! Har bf 20 februari ! :)
Fick vårt första barn i november förra året och nu 6 månader senare är man gravid igen, vilket både jag och sambon ville. Vi har sagt länge att vi ville ha tätt mellan barnen. Hur har ni de mellan era barn, ni som har sen innan?
Någon mamma/blivande mamma som är ifrån skaraborg? Skulle vara kul att följas : D
Hejhej! Gick precis ur den första gruppen då den inte passade mig :). Finns det någon annan eller finns det intresse för en ny? Jag kan tänka mig att skapa en om jag vet att det finns intresse :).
Pma mig om ni vill gå med i en annan grupp :)
Tänkte bara påminna om att om ni vill gå med i den andra facebook-gruppen är det bara att skriva till mig här i privat meddelande! Den är hemlig så det är ingen som ser att du är med :)
Tack för snälla ord. Har varit på gynakuten och de såg inget alls förutom typ blod på vul. Skall dit på återbesök den 11/7.
Sedan bröt jag samman och blev skickad till psykakut. Nu hemma med massa lugnande.
Så den här tråden är inte längre för mig. Och inte barn heller uppenbarligen. Vi lovade varann att inte utsätta oss för fler ivf-försök.
Åtta års försök och sex ivf-försök får räcka. Nu skall vi bara ägna oss åt varandra och hundarna.
Lycka till alla ni och jag hoppas innerligt att ni slipper gå igenom samma helvete som jag och min man. Och att ni får problemfria graviditeter och friska barn. Ni har varit ett stort stöd för mig under denna kaotiska vecka från positivt gravtest tills dagens besked.
Jag mår jätteilla just nu.. Käkar dock lergigan comp och ligger minst en halvtimme extra i sängen på morgonen för att äta innan jag går upp så jag har det typ under kontroll! Har inte spytt än i alla fall även om det har varit nära många gånger :p Det jobbigaste är väl egentligen att ta hand om en 1åring medans man mår illa, det känns inte riktigt som att man räcker till! Menmen, förra gången började illamåendet i vecka 13-14 och höll i sig tills sonen kom ut så jag har hopp om att det kanske slutar tidigare denna gång då det började i vecka 6 :)