• annsansa

BF Februari 2017

Hej

Är gärna med er (även om jag knappt vågar då jag haft hela 10 mf och där i mellan 2 lyckade grav som gett mig mina fina söner ) i gruppen här.

Plussade igår och idag Gravid 2-3 veckor på CB digital Bf någon gång i mitten februari.

Har bara ont i brösten än så länge men det är så tidigt ännu så annat vore konstigt

Lycka till alla! Hoppas att denna grav blir min lucky 13

• annsansa

Dåligt drag här! Är denna tråd alls aktiv eller är det endast FB som gäller?

• annsansa
    Mibi skrev 2016-05-28 14:55:09 följande:

Hej!

Jag vill gärna följas åt o hoppas att det går vägen denna ggr. Fick mf med tvillingar i jan i år ???? Har två pojkar sen innan födda -07 o -10, så detta blir en liten sladdis ???? Jag är 32 år o bor i Skåne.

Då är vi typ lika ju fyller 34 i år och har två barn födda 08 och 10. Har haft 10 mf men var på VUL idag 6+5 och dick se ett litet hjärta och precis lagom stort foster

Kul men lite crazy med en sladdis
  • annsansa

Ville bara berätta för er att jag med mina 10 mf vakom mig varit på VUL nr 2 idag v 6+5. Man såg ett precis lagom stort foster och ett hjärta som pickade på på förra VUL vecka 5+0 så syntes bara en hinnsäck på 6.2 mm, så det har hänt mycket på knappa 2 veckor.

Jag hade gett upp denna grav... har typ inga symtom så trodde det var mf nr 11 jag väntade men iom det lilla hjärtat så sjönk risken ordentligt

Lycja till nu alla!

• annsansa
    hurtänktedunu skrev 2016-06-28 13:48:23 följande:

nej det var inte det jag frågade heller. jag frågade om risken minskar. du är inte ens säker om du så är i v38

Enligt min läkare (går på spec mödravård pga alla mina mf) så sjunker risken markant men garantier får man aldrig. Min syster förlorade sitt barn i v. 40 så...

Men i mitt fall så har hjärtslag varit lika med bebis då det aldrig synts hjärtslag på någon grav som blivit mf så jag är trots alla mina många mf försiktigt optimistisk ledsen blir man ändå och jag har haft sådan ångest för idag så nu slutar oroandet för mig. Har vul var 14:e dag fram till rul.
  • annsansa
    micjos skrev 2016-06-28 13:38:48 följande:

Vi såg ett hjärta som ändå slutade i missfall s det är ingen garanti tyvärr. :(

Gud sånt pepp till nån som haft 10 mf ibland är det bara bättre att låta bli att säga vad man tänker. Tror du inte att jag oroar mig nog som det är? Hur många misslyckade grav har du bakom dig?

Herregud...!!
  • annsansa

Kliver också ur denna tråd då jag tycker stämningen är usel. Lycka till alla med era bebisar.

Mp väl!

Svar på tråden BF Februari 2017