BF Februari 2017
Hej! Testade imorse och det visade ett plus! Så BF den 16 februari om allt går bra! Barn nr 3 för mig.
Hej! Testade imorse och det visade ett plus! Så BF den 16 februari om allt går bra! Barn nr 3 för mig.
Hej, får jag hänga på?
Väntar nummer två 16 februari. Har en pojke född i oktober 2013 precis som du Stellla :) Är för övrigt lite äldre mamma, 35 nästa gång, nån mer 30 plus här i tråden?
Är det säkert att fb gruppen är anonym? Igår när jag sökte på fb efter grupp så visade den två med BF i februari, stod att de var slutna men sen kunde man ändå gå in o kolla medlemmar... Så jag blev lite fundersam, om det kanske är skillnad på sluten o hemlig.
Igår kväll när jag sku gå o lägga mig kom det lite blod när jag varit på toan, o idag med.. Inte några stora mängder men så att det blir rosa på pappret.. Har knappt sovit inatt av oro o går o bara väntar att det ska börja störtblöda :( har aldrig haft missfall tidigare o tänker bara negativt nu, att varför sku jag ha sån tur att få tre barn utan något missfall..
Har inte sagt något om graviditeten till nån så får jag missfall nu så känns det ju som man inte har nån att prata med det om...
nån som vet vad man ska göra om det blir missfall, är i vecka 6-7. Sköter kroppen det själv eller behöver man kontakta sjukvården?
Det låter exakt så som jag fick flera gånger under min första graviditet. Den resulterade i ett fullt friskt barn så det måste absolut inte vara missfall på g. Så länge det inte blir rikligare och du får smärtor så tror jag inte du behöver oroa dig! :)
Detta eviga väntande.. Först väntar man i flera månader på ett plus, sen väntar man på att de första veckorna ska gå o minska risken för missfall.
Går in i vecka 7 nu, har haft "bruna flytningar" sen i måndags o har ringt och bokat tid för ultraljud för att se om det fortfarande finns nåt där inne. Fick tid först nästa onsdag, då hon tyckte det var så tidigt ännu så de ändå kanske inte skulle se nåt hjärta idag.
Hoppas så att det blir en bebis för oss, men på samma gång vågar jag inte hoppas o glädjas just nu..
Men ska försöka att inte oroa mig alltför mycket nu under midsommarhelgen, det blir ju som det blir ändå (lättare sagt än gjort).