Inlägg från: MammanAngelica |Visa alla inlägg
  • MammanAngelica
    BeautifulMoments skrev 2016-06-13 20:46:30 följande:
    6 år mellan första och tvillngarna. Blir 5 år mellan dem och bebis.
    My life, My choice!
    Jag har 2 år mellan 1:a och 2:a, 2,5 år mellan 2:a och 3:dje och lillebror kommer vara nästan 7 när denna kommer (om allt går som det ska!) :)
  • MammanAngelica
    Monsan skrev 2016-06-14 20:53:22 följande:
    Haha, det räknas ju oxå.. :)
    Så klart ;)
    Kommer ju kännas lyxigt med så mkt egentid med bebis när de stora är i skolan :)
  • MammanAngelica

Antingen har jag glömt hur det var med de andra men jag är så fruktansvärt trött den här gången! Och jag som tagit på mig att jobba natt extra på gamla jobbet på fredag :-|

• MammanAngelica
    cerise81 skrev 2016-06-15 07:50:31 följande:

Hej, får jag hänga på?

Väntar nummer två 16 februari. Har en pojke född i oktober 2013 precis som du Stellla :) Är för övrigt lite äldre mamma, 35 nästa gång, nån mer 30 plus här i tråden?

Jag är 30 nu med barn födda -05, -07 och -10. Kommer va 31 på bf, 17/2 :)
  • MammanAngelica
    langtanefterbaby skrev 2016-06-16 14:04:00 följande:
    Oj, ja då får jag bannemig ringa imorgon helt enkelt!! Tack för svar!!
    Hade samma här. Ringde igår och fick tid 25:e juli och då är jag i v11. Tänk som sagt på att det är semestrar :)
  • MammanAngelica

Det känns som vi är supermånga i tråden nu :) så många bebisar! :)
    Jag försöker fortfarande smälta måndagens plus haha

• MammanAngelica
    langtanefterbaby skrev 2016-06-16 20:52:50 följande:
    Jag ringde idag. Fick tid 12 juli då ingen annan tid passade mig. Har ett jobb som är svårt att komma ifrån, så fick bli så kommer gå in i v 9 dagen efter inskrivningen.
    Ja jag vet hur det kan va :-/ jobbade så förr när det var omöjligt och komma ifrån. Nu är jag på en stor arbetsplats med mkt flexibilitet. Känns toppen!
    Och ännu mer när man har en liten son på 6 år som verkar tycka det är jättekul och besöka akuten i tid och otid med hjärnskakningar och forsande näsblod och allt vad det är haha
  • MammanAngelica
    Cecilia13 skrev 2016-07-05 19:28:34 följande:

Gör alla tidiga ultraljud?

Här det rul i v20 som gäller :( Mitt landsting erbjuder inte kub överhuvudtaget, dock fostervattenprov för riskgrupper. Jag bokar nog in kub privat, vill inte vänta halva graviditeten på att få se den lilla...

Jag kände samma lika. Alla pratar om ultraljud och hjärtan. Fjärde barnet nu och väntar mig ordningen på livstecken som fosterrörelser-RUL precis som de andra gångerna. En evig väntan. Blir inskrivning i 10+2 för mig. Om knappt 3 veckor.
Svar på tråden BF Februari 2017