• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (fy)
    LFF skrev 2016-03-29 08:42:23 följande:

Det går ju inte att vara singel... då får man ju inget sex ju och det är ju det absolut viktigaste av allt. Jag menar, lämnar man en person för att man "bara" får sex en gång i veckan för en ragata som styr ens liv med järnhand, men man får iaf sex så ofta man vill så är det ju klart och tydligt med vilken hjärna man tänker.

Ja det är nått fel när man slänger bort relationen med sina barn för att få sex.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (fy) skrev 2016-03-29 11:32:49 följande:
    Ja det är nått fel när man slänger bort relationen med sina barn för att få sex.
    Förstår att ni tycker det, jag hoppas på en relation med barnen så småningom när det lugnat sig och jag hunnit tänkt klart på vad jag vill.
  • Anonym (Vet ej)

Trodde jag skulle få en lugn kväll men tydligen har den nya skickat ett sms från fuska till exet, exet har blockat den nya från samtal och meddelande, den nya mådde inte bra så hon berättade att hon skrivit otrevligt nu hoppas jag att jag kan få nån timmes sömn innan jobbet börjar igen. Vet egentligen inte varför jag skriver detta till er men behövde skriva av mej lite för det går runt, den nya har lovat att inte skicka något mera tidigare och vill inte ha bråk har hon sagt.

• Anonym (Vet ej)

Nu har jag beslutat mej efter mycket funderingar med sena nätter.

Jag kommer att leva med den nya och önskar att barnen kommer att förstå så småningom, har bara ett liv så det gäller att ta tillvara på det.

• Anonym (Most wanted?)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-12 21:49:55 följande:

Jag kommer att leva med den nya och önskar att barnen kommer att förstå så småningom, har bara ett liv så det gäller att ta tillvara på det.

OMG!
  • Anonym (So)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-12 21:49:55 följande:

Det gör nästan ont i hjärtat av att läsa det där. Det är visserligen ditt val, men frågan är om du inte komme få ångra det.. Men vad vet jag, lycka till i framtiden!
  • Anonym (!)

Grattis! Du har just gjort ditt livs sämsta val! Tveklöst!

Någon som beter sig som din nya gör väljer du alltså framför dina barn? Och dina barn lär ha en större lojalitet mot sin mamma än för dig som tillåter denna otroligt respektlösa kvinna behandla deras mamma på detta vis. Och det gör de alldeles rätt i .

• Anonym (Skrattanfall)

Koja du eller är du på riktigt?

Om du skojar - skaffa dig ett liv snälla

Om du är på riktigt - skaffa dig psykisk hjälp.

Ni är ju inte kloka någon av er! Jag tkr att du ska välja din nya kvinna, ni förtjänar verkligen varandra. Att du ens fungerar på att välja bort dina barn visar hur störd och ostabil du är. Så flytta så långt ifrån som möjligt så din fd familj kan leva lyckligt utan dig.

• Anonym (Tuva)

Grattis! Lycka till på ålderns höst när du sitter ensam på äldreboendet, då den "nya" har lämnat dig och dina barn inte vill komma och hälsa på eftersom du valde bort dem. Men, det är ditt val och dina konsekvenser.....!

• Anonym (Blä)

Jag undrar fortfarande om denna tråden är på låtsas eller om ts kan vara så störd? Hmm klurigt..

Svar på tråden Barnen eller den nya.