• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-13 19:21:29 följande:

Nej nej nej det är ärligt och helt ärligt är att hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta

Trist att du inte älskar fina ungar? Är det för att du inte får sex av dem?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Jag) skrev 2016-04-13 19:32:32 följande:

Trist att du inte älskar fina ungar? Är det för att du inte får sex av dem?

Dina ungar ska det stå.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Jag) skrev 2016-04-13 19:33:18 följande:

Dina ungar ska det stå.

Älskar dom också men i dagsläget kan jag inte göra så mycket åt det.
  • elmadumle
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-13 18:52:13 följande:
    Ca 1/2 år stod jag allt ut, o detta med sex ja det hade vi 1 gång i veckan under denna tid men jag tycker det ska vara ca 3 gånger och det kändes som hon inte ville alls många utav gångerna.
    Stackars dig! tycker det var jäkligt bra att ditt x ens ville ligga med dig en gång i veckan, tacka fan för att hon enbart ställde upp för att du skulle få din vilja fram. Sex tre gånger i veckan, du tycker på fullt allvar att hon skulle ställt upp på det fast hon mådde dåligt?
    Hoppas verkligen ditt x inte någonsin tar tillbaka dig. 
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Jag) skrev 2016-04-13 19:33:18 följande:

Dina ungar ska det stå.

Skulle aldrig ha sex med nått barn, pedofiler är bland det värsta jag vet.
  • Anonym (Vet ej)
    elmadumle skrev 2016-04-13 19:56:22 följande:

Stackars dig! tycker det var jäkligt bra att ditt x ens ville ligga med dig en gång i veckan, tacka fan för att hon enbart ställde upp för att du skulle få din vilja fram. Sex tre gånger i veckan, du tycker på fullt allvar att hon skulle ställt upp på det fast hon mådde dåligt?

Hoppas verkligen ditt x inte någonsin tar tillbaka dig. 

Vi får låta framtiden utvisa hur allt blir. Och på slutet ville exet ha mera sex än 3 gånger i veckan men då hade jag redan träffat den nya dock i smyg och jag valde tillslut den nya
  • Anonym (Vet ej)

Hoppas att detta blir ett av mina sista inlägg här. Någon skrev om karma och för info blev jag idag borttagen från företaget jag jobbar för (jag var mellan chef). Den nya vet inte något om detta men det kommer innebära att hon också blir utan jobb, vet inte hur jag ska säga detta till henne och vet inte om hon vill ha mej kvar heller f..n

• Anonym (syster)

Det var jag som sa det, och karma is a bitch. Kan inte tänka mig att någon tycker att det är något annat än rättvist. 

Men du, men klarar sig så bra på A-kassa! 

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (syster) skrev 2016-04-14 19:42:57 följande:

Det var jag som sa det, och karma is a bitch. Kan inte tänka mig att någon tycker att det är något annat än rättvist. 

Men du, men klarar sig så bra på A-kassa! 

Nja får se. Får ta nått lån annars om jag inte får nytt jobb omgående.
  • Anonym (Vet ej)

Har aldrig trott på karma och om det nu verkligen finns då får jag stå mitt kast.

Svar på tråden Barnen eller den nya.