• Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Som rubriken är så står jag i dilemmat av att välja ha kontakt med mina hyfsat stora barn, föräldrar som ej är krya eller den kvinna jag är med och hennes dotter.

Jag gick ifrån min fru för snart 1 år sen och det efter att hon kommit på mej med att jag hade en annan kvinna, barnen och mina föräldrar blev inte heller glada och jag har nu inte sett 2 av barnen på ungefär 2 månader.

Den nya kvinnan har i stort sett talat om för mej att jag inte får ha kontakt med min exfru och där bor 2 barn.

Jag är kär i den nya kvinnan men hon orsakar också bråk och konflikter och tagit kontakt med exfrun och kallat henne fula ord vilket jag inte gillar så nu har jag en del att tänka på.

Nån som känner igen sig och kan ge mej råd?

För även om jag är kär i den nya så är jag rädd för vad hon kan ställa till med om jag väljer barnen, föräldrarna hon är ganska hetsk av sig.

• Svar på tråden Barnen eller den nya.
  • Anonym (ryskan)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:02:33 följande:
    Nä varför skulle jag det, tycker det är bra jobbat av henne.
    Alltså, troligen är hon deprimerad. Men bra att du är nöjd...
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 11:42:54 följande:

Alltså, troligen är hon deprimerad. Men bra att du är nöjd...

Går man ner ca 15 kg för att man är deprimerad? Exet vägde 64 och sist jag hörde vägde hon 49 och jag tycker att 49 passar henne bättre än 64 för hon är inte så lång.

Varför jag vet detta är för att för någon månad sen berättade om att hon gått ner detta i vikt.

Tycker inte om när personer är överviktiga och tänker då på deras hälsa och problem som övervikt har med sig.
  • Anonym (ryskan)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:53:32 följande:
    Går man ner ca 15 kg för att man är deprimerad? Exet vägde 64 och sist jag hörde vägde hon 49 och jag tycker att 49 passar henne bättre än 64 för hon är inte så lång.

Varför jag vet detta är för att för någon månad sen berättade om att hon gått ner detta i vikt.

Tycker inte om när personer är överviktiga och tänker då på deras hälsa och problem som övervikt har med sig.
    Med den vikten går man ned 15 kg på en månad om man svälter sig själv. Troligen har hon tappat all aptit på grund av hur du behandlat henne. Inte hälsosamt nånstans att sluta äta.
  • Blomma73

Tror absolut det handlar om depression. Om du är på riktigt så har du verkligen en oerhört taskig kvinnosyn. Det är som att allt handlar om utseende för dig, som att inget annat räknas. Hur välvårdad är du själv?

Tycker det är bra att ditt ex slipper dig.

• LFF
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 11:53:32 följande:

Ja, eftersom man tappar aptiten och därmed inte äter. Alternativet till att sluta äta pga depression är att man tröstäter och därmed går upp i vikt istället. 
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 12:23:39 följande:

Med den vikten går man ned 15 kg på en månad om man svälter sig själv. Troligen har hon tappat all aptit på grund av hur du behandlat henne. Inte hälsosamt nånstans att sluta äta.

Handlar inte om måmad utan om ca 1 år
  • Anonym (Vet ej)
    Blomma73 skrev 2016-05-27 15:01:29 följande:

Tror absolut det handlar om depression. Om du är på riktigt så har du verkligen en oerhört taskig kvinnosyn. Det är som att allt handlar om utseende för dig, som att inget annat räknas. Hur välvårdad är du själv?

Tycker det är bra att ditt ex slipper dig.

Är 170 lång och vägde cs 65 och tycker jag väger ok
  • Anonym (ryskan)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-05-27 16:36:54 följande:
    Handlar inte om måmad utan om ca 1 år
    Ok, jag missuppfattade.
    Ändå troligt att det är på grund av depression. Du antydde väl själv att hon rasat i vikt på grund av dig.
    Skrämmande att du bryr dig mer om utseende än psykisk hälsa.
    Man kan även fråga sig varför du bryr dig om hur ditt EX ser ut överhuvudtaget.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 19:11:30 följande:

Ok, jag missuppfattade.

Ändå troligt att det är på grund av depression. Du antydde väl själv att hon rasat i vikt på grund av dig.

För att det trots allt finns känslor kvar för henne
  • LFF
    Anonym (ryskan) skrev 2016-05-27 19:11:30 följande:
    Ok, jag missuppfattade.
    Eftersom den enda anledningen till att han lämnade frugan var att han inte fick så mycket sex som han ville (pga att hon sörjde och inte orkade med hans behov också) och inte pga bristande känslor i övrigt. TS är ett sexfixerat och utseendefixerat kräk.
Svar på tråden Barnen eller den nya.