Inlägg från: Anonym (Most wanted?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Most wanted?)

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-03-22 09:27:58 följande:

[quote=76464156][quote-nick]BioBonus skrev 2016-03-22 09:19:06 följande:[/quote-nick]Eftersom du redan nu verkar ganska tveksam till huruvida det här är den relation du vill ha, så tror jag inte att det är något som blir bättre med tiden. Rädda din relation med dina barn medans det finns tid. Att en vuxen kvinna dikterar villkoren för hur din kontakt med dina barn ska se ut är inte sunt. [/

Den nya är ganska så hård av sig så jag vet i tusan hur och om jag kan ta mej ifrån henne om det skulle bli aktuellt.

Vi har ganska kul ihop men hon är så hetsk så jag blir rädd ibland, eftersom hon även skickat elaka saker till exet så vet jag inte vad jag ska göra.

Kan inte heller ta exets parti när det kommer till smsen för då vet jag inte vad den nya tar sig till.

Är du verkligen seriös? Vad är det för kvinna du blandat in i ditt liv? "Most wanted"?
  • Anonym (Most wanted?)
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-04-12 21:49:55 följande:

Nu har jag beslutat mej efter mycket funderingar med sena nätter.

Jag kommer att leva med den nya och önskar att barnen kommer att förstå så småningom, har bara ett liv så det gäller att ta tillvara på det.

OMG!
Svar på tråden Barnen eller den nya.