• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • ärtan89

Hoppar in här jag med!

BIM 15 februari.

26 år, Första barnet! Fick jobbigt MA i augusti med efterkomplikationer, blödde i nästan 3 jobbiga månader och sedan gick dom in med sug och tog bort sista resterna. Har haft mens två gånger sedan dess och hoppas såklart på det där plusset! Nu äter jag bisolvon, d-vitamin, järntabletter och gravid multivitamin. Har beställt hem ÄL tester också så nu hoppas vi verkligen att det vill ta sig! :))

• ärtan89

oj, ser nu att jag skrev fel. BIM 12 Februari ska det vara för min del (inte 15e)

• 8airam8
    879214 skrev 2016-01-16 14:52:53 följande:

Hur många dagar efter äl är det någon ide att ha sex? Har som sagt äl 20 jan, hur länge efter är det någon ide att försöka, alltså efter äl-test visat smiley? Guuud va tiden går långsamt nu förresten haha gissar ni är många som känner samma!

Hej! Det är INNAN gubben flinar år dig som du ska ligga i. Innan och under tiden. Efteråt är det ingen stor idé, förutom för själva nöjet utav det givetvis.
  • Bananen92
    879214 skrev 2016-01-16 14:54:48 följande:

Jag körde också de med dubbel horminindikator först men blev så irriterad när inte testet "sa" som jag förväntat mig, fick tex fast smiley helt fel tidpunkt på månaden o då va testet bara att slänga eftersom de inte går att använda mer. Återgick till clearblues "original-ältest" dvs de rosa med endast tom ring eller smiley.

Ja jag tänkte testa vanliga stickor nästa månad om det inte tar sig denna månad :) Om jag inte kör helt utan det vill säga.
  • sebbejonte
    Mammis2011och2015 skrev 2016-01-15 21:12:35 följande:

Hej!

I  Mars födde jag lilla meya som dog efter förlossningen. I Juli blev jag gravid med hennes lillasyster som 3 veckor efter ett felfritt RUL hade utvecklat katastrofalt stora njurar och hennes överlevnadschanser var obefintliga. 

Vi bestämde oss med en gång för att utesluta våra gener och bege oss utomlands för IVF. Idag fick jag min första mens nästa mens börjar jag med mediciner och förhoppningsvis är vi gravida om en dryg månad <3

www.nouw.se/ettbarnihimlen

Gå gärna in och kika på min blogg 

Jag beklagar er enorma sorg. Var inne o läste lite på din blogg.

Håller alla tummar för att er IVF går vägen.
  • Min tur

Wihuuu!!! ÄL-flytningar idag. Har inte haft det sedan september. Tror banne mig att rosenrot har en positiv inverkan på mina oroliga hormoner :) Tar och kör äl-test från ikväll!

• Tussigullan

Brukar alltid få älsekret typ en vecka innan äl som är till o från veckan innan....Ingenting än så länge och ska ha äl på onsdag om jag räknat rätt...Inget positivt ältest heller. Så detta kan bli spännande...hahaha...Får väl mysa på och fortsätta testa så jag vet exakt.. Jag hatar att inte ha kontroll på min cykel...den har gått som en klocka o så blir det såhär. Haha

• hittanyttid

Hej! 
    Jag har BIM 8/2, det är tredje försöket för mig och sambon att få till första barnet.
    Är så sugen på det där plusset och jag förstår att vi är många som hoppas på det i februari. Ska bli kul att få följa er!
    Den som ordnar med BIM-listan får gärna lägga till mig, jag försökte ordna det men hajade inte riktigt. Är ny på FL så det kanske blir bättre med tekniken. :)

• ärtan89

Är inte heller så hajj på denna sidan, så nån får gärna även lägga till mig med ;D
    BIM 12 Feb för min del!

• sebbejonte

Idag åkte min sambo till Norrköping igen. Har haft så mycket sex vi kunnat i helgen o hoppas dom överlever tills onsdag. Men vi hade tur i dubbel bemärkelse. Han ska på anställningsintervju på onsdag vilket innebär att han kommer hem tisdag kväll så vi kan ha lite till sex dagen innan :D

Svar på tråden BIM februari 2016