• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • soofa

BIM-lista:

31/1-3/2: Tussigullan

1/2: Bananen92, 3:e försöket, första barnet

2/2 mkes, 11:e försöket, andra barnet

3/2 Emmaboo

4/2: 879214, 1:a försöket, andra barnet

5/2: Min tur, 4:e försöket, första barnet

5-6/2: soffis87, 2:a försöket, första barnet

8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA

9/2: 8airam8

10/2: Nilsanna

10/2: SamsonS, 6:e försöket, andra barnet

11/2: soofa, 10:e (isch) försöket, första barnet

• mkess
    8airam8 skrev 2016-01-09 23:31:55 följande:

Fick mens igår. Gyn konstaterade att jag hade haft ägglossning den här vändan (var där i måndags), och jag hoppades givetvis på att vara gravid. Men icke, tänkte jag igår. Mådde illa, men tänkte att jag var skendräktig. Idag har jag varit darrig och mår illa, inget knas med magen, och jag blöder väldigt lite i förhållande till hur det brukar vara. Är jättelipig och lättsårad. Mensvärk har jag knappt (och jag brukar få käka Ipren de första dagarna), men eftersom brösten har börjat återgå till det normala istället för att vara ömma så undrar jag om jag inte griper efter halmstrån när jag ligger här och tänker att det kanske bara är en genombrottsblödning och att jag egentligen är gravid? Om blödningen avtar ytterligare under natten, borde jag testa då?

Har du test hemma så ta ett redan idag tycker jag! Ingen mening att gå runt och fundera en extra dag, bättre att veta så man kan släppa och gå vidare. Eller hoppa över till en bf-tråd!
  • soofa
    8airam8 skrev 2016-01-09 23:31:55 följande:

Fick mens igår. Gyn konstaterade att jag hade haft ägglossning den här vändan (var där i måndags), och jag hoppades givetvis på att vara gravid. Men icke, tänkte jag igår. Mådde illa, men tänkte att jag var skendräktig. Idag har jag varit darrig och mår illa, inget knas med magen, och jag blöder väldigt lite i förhållande till hur det brukar vara. Är jättelipig och lättsårad. Mensvärk har jag knappt (och jag brukar få käka Ipren de första dagarna), men eftersom brösten har börjat återgå till det normala istället för att vara ömma så undrar jag om jag inte griper efter halmstrån när jag ligger här och tänker att det kanske bara är en genombrottsblödning och att jag egentligen är gravid? Om blödningen avtar ytterligare under natten, borde jag testa då?

Hur har det gått? Har det blivit något test? 
  • 8airam8
    soofa skrev 2016-01-10 13:01:50 följande:

Hur har det gått? Har det blivit något test? 

Hej! Japp, har precis testat. Negativt såklart, men skönt att veta. Nya tag nu bara!
  • vantarpaettmirakel

Hej på er! Jag får hoppa in här jag också. Mensen kom idag. På dag 10 efter äl :( Jag har haft långa cykler den senaste tiden, så nästa bim räknar jag som ca 21 februari (kan uppdatera när jag fått min äl). Tredje försöket efter MA. Lägg gärna till mig i listan :) 

• 201405

Hoppar in här med, bim runt 5 feb och hoppas självklart på bästa presenten då jag fyller år den 8'e :D

Tredje försöket på första barnet.

• soofa
    8airam8 skrev 2016-01-10 13:58:11 följande:
    Hej! Japp, har precis testat. Negativt såklart, men skönt att veta. Nya tag nu bara!
    Ja, skönt att veta som sagt! Nu hoppas vi på februari! 
  • soofa

BIM-lista: 

31/1-3/2: Tussigullan

1/2: Bananen92, 3:e försöket, första barnet

2/2 mkes, 11:e försöket, andra barnet

3/2 Emmaboo

4/2: 879214, 1:a försöket, andra barnet

5/2: 201405, 3:e försöket, första barnet

5/2: Min tur, 4:e försöket, första barnet

5-6/2: soffis87, 2:a försöket, första barnet

7/2: soofa, 10:e (isch) försöket, första barnet

8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA

9/2: 8airam8

10/2: Nilsanna

10/2: SamsonS, 6:e försöket, andra barnet

10/2: Sandrisen92, 5:e försöket

21/2: vantarpaettmirakel, 3:e försöket efter MA

• smulan12

Hej på er! :)
    Jag smyger in här jag också. Bim i torsdags men ingen mens och testade negativt idag. :(
    Finns det någon chans tror ni?
    Varit öm i brösten sen över en vecka tillbaka. Lite värk vid några tillfällen som gått över och tröttare än vanligt.

Svar på tråden BIM februari 2016