• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • SamsonS

Börjar också få äl flytningar nu,dock inga känningar än :) vi skippar testerna denna månaden, vi äter rosenrot båda så hoppas det gör någon nytta :)

• Amee91

Hoppar in här då jag med ^^ Jag testade min ÄL i helgen och (tro) jag lyckades pricka in ÄL i söndags. Gubben timade så klart in det med en dunderförkylning men fick i alla fall till ett mys under helgen, hoppas på att det skall vara tillräckligt nu! :) 

• soofa

BIM-lista: 

31/1-3/2: Tussigullan

1/2: Bananen92, 3:e försöket, första barnet

2/2: mkes, 11:e försöket, andra barnet

2/2: milli_1, 1:a försöket efter MA, andra barnet

3/2: karinjanson, 9:e försöket, första barnet

3/2: Tee87, 1:a försöket efter MA, andra barnet

3/2: sebbejonte, 5:e försöket

3/2: Emmaboo

4/2: 879214, 1:a försöket, andra barnet

5/2: 201405, 3:e försöket, första barnet

5/2: Min tur, 4:e försöket, första barnet

5-6/2: soffis87, 2:a försöket, första barnet

7/2: soofa, 10:e (isch) försöket, första barnet

8/2: frestelsen, 2:a försöket efter MA

8/2: hittanyttid, 3:e försöket, första barnet

9/2: 8airam8

9/2: ccccccc, 2:a försöket, andra barnet

9-11/2: Fian88, försökt i 1,5 år, MF i september, andra barnet

10-11/2: Mati, 2:a försöket, tredje barnet

10/2: Nilsanna

10/2: SamsonS, 6:e försöket, andra barnet

10/2: Sandrisen92, 5:e försöket

11/2: Trucker89, 3:e försöket, första barnet

11/2: Agge83, 3:e försöket

11/2: Stardust2016

12/2: ärtan89, första barnet

14/2: Flurriburr, första barnet

21/2: vantarpaettmirakel, 3:e försöket efter MA

Amee91

• mininiss

Hoppar in här jag med :) första barnet och är på 3 försöket har Bim 7 februari

• ALSI

Får hoppa in här jag med. Andra försöket efter vår ängel som föddes i november. Kroppen verkar inte vara helt i fas än efter förlossningen, men vår längtan är så stor och vi hade hoppats på att lyckas i januari. Har dessförinnan haft tre MA. BIM 16/2.

• 879214

Åh nej kan ha missat LH-stegningen. Jag får det alltid dag 13,14 eller 15 men både dag 13 och 14 har jag dumt nog druckit för mkt på kvällen (varit jättetörsig) så jag vaknar riktigt kissnödig och kissar utspädd och väldigt mkt urin. Äl-testerna är negativa allihop. Bör jag ta ett på dagtid idag? Eller vet någon om det påverkar att man dricker mkt innan man lägger sig? Höll mig trots allt ca 9 timmar. Hur brukar urinen va för er för ni testar? Konstig fråga kanske men jag är så orolig att inte få nån ägglossning. Har dock ingen älsekret än, så kanske försenad äl? Stegringen kommer ju dock alltid innan sekretet har jag för mig iaf tidigare månader.

• Jean89A

Hoppar in här 5e försöket efter ma. Andra barnet.. Ja kör inte med några tester ja tycker det känns stressande. Men har en fråga igår så molade de och värkte i äggstockarna och hade rikligt sekret o tappen mjuk öppen och framåt tippad. Vet att man helst inte ska in och känna med fingrarna men kunde inte låta bli. Men som ja förstår de så gjorde ja rätt att sexa igår kväll?? Borde kanske sexa idag med eller va tro ni??

• sebbejonte
    879214 skrev 2016-01-20 09:26:11 följande:

Åh nej kan ha missat LH-stegningen. Jag får det alltid dag 13,14 eller 15 men både dag 13 och 14 har jag dumt nog druckit för mkt på kvällen (varit jättetörsig) så jag vaknar riktigt kissnödig och kissar utspädd och väldigt mkt urin. Äl-testerna är negativa allihop. Bör jag ta ett på dagtid idag? Eller vet någon om det påverkar att man dricker mkt innan man lägger sig? Höll mig trots allt ca 9 timmar. Hur brukar urinen va för er för ni testar? Konstig fråga kanske men jag är så orolig att inte få nån ägglossning. Har dock ingen älsekret än, så kanske försenad äl? Stegringen kommer ju dock alltid innan sekretet har jag för mig iaf tidigare månader.

Man ska väl inte testa med morgonurin när man kör äl-test har jag för mig?
  • sebbejonte

Ägglossning idag. Hade massa sex i helgen sen åkte ju min sambo till Norrköping igen men kom hem igår så två gånger igår plus en gång i morse hann vi ha sex innan han körde igen så nu är det bara att påbörja väntan och hoppas

Svar på tråden BIM februari 2016