• Jean89A

BIM februari 2016

Hoppar in här 5e försöket efter ma. Andra barnet.. Ja kör inte med några tester ja tycker det känns stressande. Men har en fråga igår så molade de och värkte i äggstockarna och hade rikligt sekret o tappen mjuk öppen och framåt tippad. Vet att man helst inte ska in och känna med fingrarna men kunde inte låta bli. Men som ja förstår de så gjorde ja rätt att sexa igår kväll?? Borde kanske sexa idag med eller va tro ni??

• Jean89A

Kände på tappen nu idag är den hår och stängd så få sker ägglossningen nu. Så nu är de bara att vänta 14 dar tills man få veta om de ville sig denna gång eller inte. Nu håller vi tummarna tjejer att vi plussar

• Jean89A
    879214 skrev 2016-01-28 12:51:53 följande:

jag är på äl+4 eller 5 och fick igår lite smått mensvärk och kände att de kom något i trosan, trodde direkt mensen va tidig eller tidigt missfall men de va en flytning som liknar mjölk,(ursäkta) vitt o helt rinnande, idag håller mensvärken i sig lite men den är svaaag. kan de va tecken?

Ja hoppas de är ett tecken för så har ja haft de i en vecka typ nä men sen helgen hade äl förra onsdag, och nu har de molat och stuckit till och från hela dagarna. De säger ju att man kan känna av de så här tidigt alltså känner växtverk så vi hoppas att de är de vi känner )
  • Jean89A
    879214 skrev 2016-01-28 13:55:35 följande:

ja vi håller tummarna:) gäller de även om man vart gravid innan? min livmoder är redan uttöjd kanske därför de inte gör så ont, nu är tom den svaga mensvärken borta.

Ja tro de har ju också varit gravid innan. Tycker inte de gör något ont bara att man liksom känner av att de molar som att de är något som växer där inne
  • Jean89A
    Sajocawa skrev 2016-01-28 17:57:16 följande:

Hej alla. Jag har varit lite frånvarande från familjeliv denna månad.. Sen har jag mest bara gått och väntat på ägglossning som inte kom förrän på cd 24 så äntligen har jag en BIM att längta efter, 8 februari om någon vill lägga till mig på listan. Detta blir tredje försöket efter MA, andra barnet.

Ni som börjar närma er BIM, hur känns det?

Äl+8 idag bim-6

De sticker och molar har gjort de sen helgen. Känner mig så trött, helt slut vill bara gå och lägga mig. Ja hoppas detta är ett tecken
  • Jean89A

känner mig mega tröööt och de molar och sticker, humöret är verkligen down hoppas verkligen detta är ett tecken på graviditet någon annan som känt av trötthet så här tidigt??

• Jean89A
    879214 skrev 2016-01-29 19:21:14 följande:

Hade positivt äl-test 22 och 23 jan på morgonen så kanske äl 24 jan då?

Inte nidationsblödning då??
  • Jean89A
    879214 skrev 2016-01-29 20:40:42 följande:

Hoppas verkligen!!! fick dock inte det med min första graviditet men ingen graviditet är väl den andra lik.

Min första grav fick inte ja de heller. Med min andra fick ja nidis. Med 3 fick ja inte nidis så ja de behöver inte vara den andre lik ;)
  • Jean89A
    879214 skrev 2016-01-29 22:23:34 följande:

Tack för att du ger mig hopp! Jag har fortf mensvärk och jag vågar inte ens gå på toa för är livrädd för mer blod. Med min första graviditet hade jag såklart mensvärk såhär, men ingen mens kom. Dock är jag även typiskt irriterad som alltid före mens. Minns du om du varit det med dina graviditeter?

Nä tyvärr de minns ja inte kanske lite lätt irriterad då ja alltid har blivit väldigt trött och urlakad tidigt i graviditeterna.
  • Jean89A
    sebbejonte skrev 2016-01-31 18:17:13 följande:

Jag har testat med graviditetskollens stickor men negativt. Är på äl+11 idag så troligtvis har det inte tagit sig denna månaden heller om det inte är för tidigt

Får hoppas att de va för tidigt. Ja har bim på onsdag och ja är så sjukt nervös över att de kommer visa neg. Vill ha mitt plus de är verkligen smärtsamt jobbigt med denna väntan.
  • Jean89A
    Tussigullan skrev 2016-01-31 19:45:24 följande:

Får nog hoppa över till bim mars tråden. Molar till o från och lyckades inte träffa äl så bra så gissar på att mensen kommer nångång under nästa vecka. Men nästa cykel ska jag testa apiforce och bisolvon haha.

De testade ja denna månad få se om de gjorde någon nytta.
  • Jean89A
    Emmabo skrev 2016-02-02 11:52:23 följande:

Har ju BIM imorgon, men kunde inte hålla mig. Tog ett av graviditetskollens test imorse och ett clearblue alldeles nyss. Kan inte tro att det är sant :)

Grattis grattis
Svar på tråden BIM februari 2016