• ALSI

BIM februari 2016

Får hoppa in här jag med. Andra försöket efter vår ängel som föddes i november. Kroppen verkar inte vara helt i fas än efter förlossningen, men vår längtan är så stor och vi hade hoppats på att lyckas i januari. Har dessförinnan haft tre MA. BIM 16/2.

• ALSI
    frestelsen skrev 2016-01-29 15:57:18 följande:
    Oj lät jobbigt. Ja nä skaffa barn är inte kul i alla lägen.. blä

Jag har nog blivit mer att allt är ok bara de blir en unge snart. De värsta jag vet är när folk säger äh släpp det så blir ni gravida.. då vill jag skrika.. NÄÄÄ för jag är 350 år gammal (34) o min man är 700 år gammal (43) vi har legat 10 000 gånger på 2 år och allt vi fick va 3 missfall. Nä jag är inte bitter haha
    Känner igen dina tankar. Min första graviditet fick jag november -13 och därefter har jag varit gravid totalt 16 månader och det har gett oss tre missfall och nu även en änglason. Utredningarna visar inga fel. Bara den största otur man kan ha... Varför får ni göra ivf? Vår läkare säger att så länge jag blir gravid är ivf inget alternativ då det är exakt samma process som det kroppen gör när man blir gravid. Bara undrar vad er läkare sagt?
  • ALSI

Jag verkar inte få någon ÄL den här månaden heller så ni kan ta bort mig...

• ALSI
    Fian88 skrev 2016-02-04 14:36:46 följande:
    Varför misstänker du det? Om det är äl-test som inte ger fullt utslag så fungerar inte dom för alla. Läst om flera stycken som inte fått utslag men sen varit gravida så äl har det ju uppenbarligen fått:)
    Har inte fått något utslag varken den här eller förra månaden. Födde vår änglason i november och fick mens en månad senare. Gjorde VUL en vecka efter när jag borde haft ÄL och då såg det ut som jag var på väg att få ÄL. En vecka senare fick jag mens...

Har haft "hög fertilitet" sedan i söndags enligt cb. Har använt dem efter mina missfall och har alltid fått utslag för ÄL. Så det verkar som kroppen krånglar. Ska ringa kk imorrn.
Svar på tråden BIM februari 2016