• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • soofa

Och din mens brukar inte vara sen? Klart det finns en chans i sådana fall! :D Tempar du? I sådana fall, hur ser tempen ut?

smulan12 skrev 2016-01-10 19:57:29 följande:

Hej på er! :)

Jag smyger in här jag också. Bim i torsdags men ingen mens och testade negativt idag. :(

Finns det någon chans tror ni?

Varit öm i brösten sen över en vecka tillbaka. Lite värk vid några tillfällen som gått över och tröttare än vanligt.

• Stardust2016

Vill också vara med :) BIM 11/2 Mens idag för första gången sen p-piller stopp så nu kör vi om nån vecka här ;)

• smulan12
    soofa skrev 2016-01-10 22:43:41 följande:

Och din mens brukar inte vara sen? Klart det finns en chans i sådana fall! :D Tempar du? I sådana fall, hur ser tempen ut?

Nej den brukar vara regelbunden.
    För två månader sen försköts både äl och mens o mens kom sen exakt på dagen den skulle sen, men denna gången vet jag ju att jag hade äl vid jul. :/
    Nej det gör jag inte. Vet inte om det skulle gå på mig. Sonen vaknar varje natt så jag får gå upp o dona lite. Men vet ju var jag brukar ligga i normaltemp, om det spelar någon roll?
  • karinjanson

Nu har jag hämtat mig lite från besvikelsen när mensen kom så jag vill vara med här också! BIM 3/2, nionde försöket, första barnet.

Om det inte tar sig den här månaden har jag bestämt mig för att kontakta gyn, mest för att jag får såna fruktansvärda menssmärtor, men också för att få se om allt står rätt till. Men jag hoppas att jag slipper det :)

• ccccccc

jag hoppar också in här. fick tyvärr mens den 9/1 så väntar nu på äl igen. troligen bim den 8/2. 2:a försöket 2:a barn. någon hör som också är lite äldre...fyller 38 i år..?

• soofa

Hur har det gått för dig? Testat något mer?

smulan12 skrev 2016-01-10 19:57:29 följande:

Hej på er! :)

Jag smyger in här jag också. Bim i torsdags men ingen mens och testade negativt idag. :(

Finns det någon chans tror ni?

Varit öm i brösten sen över en vecka tillbaka. Lite värk vid några tillfällen som gått över och tröttare än vanligt.

• smulan12
    soofa skrev 2016-01-12 07:19:29 följande:

Hur har det gått för dig? Testat något mer?

Jag har inte gjort något mer test. Mensen har fortfarande inte kommit men igår trodde jag faktiskt den skulle det. Hade molvärk flera timmar på kvällen o magen va sinnessjukt svullen. Men sen, ingenting... Lagom förvirrad på det här. :p
  • Fian88

Mensen kom nu så hoppar in här. Vi har försökt i 1,5 år nu med barn nr två. Fick plus i september men slutade i missfall tyvärr:'(. Har tydligen väldigt svårt att få äl av mig själv (fick veta detta i december) så nu blir det att prova pergotime:). Så så fort mensen är slut så börjar jag ta tabletterna. Bim borde bli 9-11/2.

• Trucker89

Hallå! Hoppar in här. Tant röd kom på besök en vecka för tidigt. Är inte riktigt säker på när jag ska ha BIM. Men enligt appen jag använder ska nästa bim vara 11.2. Och de blir då tredje försöket på första barnet. Längtan är stor och jag hoppas vi ska lyckas snart. Man blir ju så ledsen när alla andra omkring blir gravida fast dom inte ens vill ha men själv bråkar ens kropp. :(

Svar på tråden BIM februari 2016