• smulan12

BIM februari 2016

Hej på er! :)
    Jag smyger in här jag också. Bim i torsdags men ingen mens och testade negativt idag. :(
    Finns det någon chans tror ni?
    Varit öm i brösten sen över en vecka tillbaka. Lite värk vid några tillfällen som gått över och tröttare än vanligt.

• smulan12
    soofa skrev 2016-01-10 22:43:41 följande:

Och din mens brukar inte vara sen? Klart det finns en chans i sådana fall! :D Tempar du? I sådana fall, hur ser tempen ut?

Nej den brukar vara regelbunden.
    För två månader sen försköts både äl och mens o mens kom sen exakt på dagen den skulle sen, men denna gången vet jag ju att jag hade äl vid jul. :/
    Nej det gör jag inte. Vet inte om det skulle gå på mig. Sonen vaknar varje natt så jag får gå upp o dona lite. Men vet ju var jag brukar ligga i normaltemp, om det spelar någon roll?
  • smulan12
    soofa skrev 2016-01-12 07:19:29 följande:

Hur har det gått för dig? Testat något mer?

Jag har inte gjort något mer test. Mensen har fortfarande inte kommit men igår trodde jag faktiskt den skulle det. Hade molvärk flera timmar på kvällen o magen va sinnessjukt svullen. Men sen, ingenting... Lagom förvirrad på det här. :p
  • smulan12
    soofa skrev 2016-01-12 18:45:19 följande:
    Hoppas inte! Brukar du få det innan mens? 
    Nä. Brukar få en rejäl mensvärk o sen börjar jag blöda efter ett tag. Vet inte vad kroppen pysslar med. :/
  • smulan12
    soofa skrev 2016-01-12 21:11:59 följande:

Jobbigt när den krånglar så! Om mensen inte kickar igång i morgon kanske du borde ta ett till test?

Tänkte vänta några dagar till. Testet i söndags tog hårt o nu när det blev såhär idag vill jag vänta lite till. Myst med sambon o tänkte att det kanske skulle få igång mensen men det gjorde det inte..
  • smulan12

Bim igår eller idag. Har molvärk till och från och har haft ont i brösten några dagar. Tråkigt nog känner jag inte att jag vill testa förens om minst en vecka eftersom mensen vid några tillfällen senaste 5 månaderna bråkat med mig och kommit bla 6 dagar efter bim. Den gången hade jag ont i brösten i 3 veckor och visade minus på bim plus 4. Tog hårt på mig, eftersom jag började tro o hoppas då. Så har inte mensen kommit till nästa helg testar vi då.

• smulan12

Bim +3 o ingen mens än. Måste knäppa upp byxorna när jag sitter för det ömmar över tjejmagen annars. Mens på g snart? Sist var den 6 dagar sen så hoppas inte på för mkt.. :/

• smulan12

Bim +4 o inatt kom mensen.. Känns tröstlöst det här. En del av mig vill bara strunta i allt o sätta i spiral igen så man slipper gå o hoppas o längta.. En annan del längtar så otroligt efter en liten plutt och vill inte ge upp. Jag kommer iaf inte gå in i fler bim grupper framöver nu utan försöka koppla bort de.
    Lycka till alla!

Svar på tråden BIM februari 2016