Inlägg från: karinjanson |Visa alla inlägg
  • karinjanson

BIM februari 2016

Nu har jag hämtat mig lite från besvikelsen när mensen kom så jag vill vara med här också! BIM 3/2, nionde försöket, första barnet.

Om det inte tar sig den här månaden har jag bestämt mig för att kontakta gyn, mest för att jag får såna fruktansvärda menssmärtor, men också för att få se om allt står rätt till. Men jag hoppas att jag slipper det :)

• karinjanson

Ägglossning på onsdag, men inte förrän idag har sambon haft lust! Hoppas hans lust stannar i minst tre dagar till så vi prickar rätt den här månaden :)

• karinjanson

Jag kan nog lämna den här tråden redan nu. Sambons sexlust har varit i stort sett obefintlig, låg i måndags men det är det enda på en vecka. Med ägglossning i onsdags, och med tanke på alla de månader vi haft sex minst varannan dag runt ÄL och det inte tagit sig, så lär det nog inte ta sig nu.

• karinjanson
    frestelsen skrev 2016-01-22 08:23:40 följande:

Men va trist:/ varför vill han inte? Är det press för du har äl? Fast det kan ta sig iaf. Jag kommer inte berätta för min man när jag har äl. Utan går o hånglar upp han när jag tycker de ska liggas:) sen kommer vi inte lägga på äl dagen utan jag kör varannan dag så det finns fler simmare

Nej han vet inget om ägglossning så han borde inte känna press av det. Jag vet faktiskt inte, har försökt fråga om något är fel men han har väl bara en dålig vecka helt enkelt. Vi brukar ha sex varannan dag annars ungefär, nu har jag i princip gjort allt för att få honom att tända till men det går inte. Jag får helt enkelt vänta till nästa fertila period, men då tror jag att jag ska berätta att jag har ägglossning så kanske han blir lite peppad, lite tvärtom-metoden haha!
  • karinjanson

ÄL+9 idag och brösten gör så oooont! Jag brukar ha ömma bröst strax innan BIM ( 3/2 ) men nu är det extremt. Kanske lite extra hormoner denna månad eller nåt, eller vad beror de ömma brösten på?

• karinjanson
    Loncelot skrev 2016-01-29 08:03:28 följande:

Ja du antingen är man gravid eller så är man det inte det får tiden avgöra, man kan ju ha ömma bröst även om man ska ha mens, samtidigt så är ingen månad exakt lika dan, så bara att vänta och se, men vi håller alla tummarna att det går åt det positiva hållet

Jag tror verkligen inte att jag är gravid då vi knappt hade sex under min fertila period. Jag är mest fascinerad av kroppens påhitt haha!
  • karinjanson

Som jag trodde, inte den här månaden heller.. mens imorse, två dagar för tidigt. Tänk att man är 99% säker på att det inte lyckats, men ändå blir så besviken...

• karinjanson

Jag fick ju mens i måndags, men hinner med en gång till i februari. Någon som vill lägga till mig på listan? BIM blir 27/2, försök nr tio. På måndag ska jag köpa ägglossningstest, har även börjat äta apoteket kvinna. Provat rosenrot förut men struntar i det och provar såhär istället :)

• karinjanson

BIM -4 idag, och det känns som att mensen ska komma närsomhelst. Vore konstigt om den kommer redan men jag springer på toa hela tiden för att titta. Tokiga kropp, sluta förvirra mig!

Svar på tråden BIM februari 2016