• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • smulan12
    soofa skrev 2016-01-12 21:11:59 följande:

Jobbigt när den krånglar så! Om mensen inte kickar igång i morgon kanske du borde ta ett till test?

Tänkte vänta några dagar till. Testet i söndags tog hårt o nu när det blev såhär idag vill jag vänta lite till. Myst med sambon o tänkte att det kanske skulle få igång mensen men det gjorde det inte..
  • soofa

Jag förstår dig. Jag håller tummarna för dig! <3

smulan12 skrev 2016-01-12 22:19:08 följande:

Tänkte vänta några dagar till. Testet i söndags tog hårt o nu när det blev såhär idag vill jag vänta lite till. Myst med sambon o tänkte att det kanske skulle få igång mensen men det gjorde det inte..

• 879214

Jag har ÄL ca 20 jan, när borde man ha sex då för störst chans enligt er?

• frestelsen
    879214 skrev 2016-01-13 15:04:07 följande:

Typ 2 dagar innan till en dag efter. Kan va svårt att veta om äl är exakt om du inte tempar. Men sexa på ba man kan aldrig ligga för mycket :)
  • soofa

För att inte spermierna ska vara för gamla rekommendera är jag att ligga ca 5-7 dagar före äl, sen 1-2 dagar innan äl och kanske på gärna äl-dagen. Beror på hur mycket ni orkar. ;)

879214 skrev 2016-01-13 15:04:07 följande:

• Agge83

Hej! Får man hoppa in här? Skall ha mens imorn och dagens temp ner, testet väldigt negativt... Så BIM borde vara 11/2... Försök nr 3 :/

• sebbejonte

Ägglossning på onsdag, har bara sambon hemma i helgen så blir att ligga massor o hålla tummarna hårt!!!!!

• 8airam8
    sebbejonte skrev 2016-01-15 08:05:58 följande:

Ägglossning på onsdag, har bara sambon hemma i helgen så blir att ligga massor o hålla tummarna hårt!!!!!

Hoppas att det är din tur nu! Och att det är min tur. Jag är väldigt otålig känner jag.
  • sebbejonte
    8airam8 skrev 2016-01-15 09:25:10 följande:

Hoppas att det är din tur nu! Och att det är min tur. Jag är väldigt otålig känner jag.

Ja det är vår tur nu.... Jag är också otålig. Har velat ha ett barn till i 6 år men inte träffat rätt man
  • soofa

Välkommen hit! :)

Agge83 skrev 2016-01-15 06:07:04 följande:

Hej! Får man hoppa in här? Skall ha mens imorn och dagens temp ner, testet väldigt negativt... Så BIM borde vara 11/2... Försök nr 3 :/

Svar på tråden BIM februari 2016