• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • 879214

Kanske inte men jag har alltid gjort med morgonurin och har alltid funkat tidigare :)

sebbejonte skrev 2016-01-20 11:34:11 följande:

Man ska väl inte testa med morgonurin när man kör äl-test har jag för mig?

• sebbejonte
    879214 skrev 2016-01-20 13:04:42 följande:

Kanske inte men jag har alltid gjort med morgonurin och har alltid funkat tidigare :)

Ah okej :)

Men om du är rädd det är för utspätt hade jag antingen tagit i kiss nr 2 eller tagit test senare på dagen :D
  • 879214

Ska ta ett nu:) inte kissat på 5 timmar och bara druckit ett glas.

sebbejonte skrev 2016-01-20 13:22:52 följande:

Ah okej :)

Men om du är rädd det är för utspätt hade jag antingen tagit i kiss nr 2 eller tagit test senare på dagen :D

• Jean89A

Kände på tappen nu idag är den hår och stängd så få sker ägglossningen nu. Så nu är de bara att vänta 14 dar tills man få veta om de ville sig denna gång eller inte. Nu håller vi tummarna tjejer att vi plussar

• hittanyttid
    879214 skrev 2016-01-20 13:56:10 följande:

Ska ta ett nu:) inte kissat på 5 timmar och bara druckit ett glas.

Jag har fattat det som att man helst ska ta det mellan 14-18 på dagen men jag kan ha fel. Det är dock enda tiden som har funkat för mig. Plus att man inte få kissa på 4h innan.
  • nepe

Hej på er!
    I lördags fick jag mens över två veckor för tidigt (har numera en mycket oregelbunden cykel.. förra var 44 dagar, denna 24..) Har landat i det och är peppar för denna månad. I måndags tog jag nämligen första tabletten letrozol. Spännande!

Skönt med nystart i ny februarigrupp. Kan alla hjärtans dag-månaden bli vår månad nu tro! :D

• nepe
    Bananen92 skrev 2016-01-09 14:57:14 följande:
    Har också köpt Conceive plus! :) Tjoho, nu hoppas vi att det är det som behövs för att få till ett plus! Vilket försök är du på?
    och Emmabo jag har också börjat med Conceive plus nu i januari! :) kul!
  • nepe
    Fian88 skrev 2016-01-12 11:13:37 följande:

Mensen kom nu så hoppar in här. Vi har försökt i 1,5 år nu med barn nr två. Fick plus i september men slutade i missfall tyvärr:'(. Har tydligen väldigt svårt att få äl av mig själv (fick veta detta i december) så nu blir det att prova pergotime:). Så så fort mensen är slut så börjar jag ta tabletterna. Bim borde bli 9-11/2.

Vad ledsamt att höra :(
    Får jag bara fråga, ska man inte börja ta pergotime cd 3-5? Jag har precis börjat med letrozol och trodde att de var ganska lika.. :)
  • Fian88
    nepe skrev 2016-01-20 21:35:40 följande:
    Vad ledsamt att höra :(
    Får jag bara fråga, ska man inte börja ta pergotime cd 3-5? Jag har precis börjat med letrozol och trodde att de var ganska lika.. :)
    Jag har mens i fyra dagar bara så för mig blir det när mensen är slut;). Man ska ta dom cd 5-9:). Tog sista tabletten idag, ul på måndag:)
    Är letrozol också äl stimulerande?
  • 879214

Äntligen positivit äl-test! Negativt kl 10 imorse, positivt kl 15. Hur många dagar efter lh-stegring ska man ligga? Ägglossningen kan väl ske om 24-72 timmar, eller?

Svar på tråden BIM februari 2016