• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • soofa
    Tussigullan skrev 2016-01-21 17:00:52 följande:

Fortfarande negativa ältester så skiter i dessa...har haft älsekret och nu älmärta så vet inte varför testerna inte visar ngt...testat mellan 16:30-17 varje dag och hållt mig många timmar innan dess...står ju på förpackningen att man ska testa mellan kl 10-20...hmm ja...Får ligga ändå haha

Jag får starkast utslag när jag testar på morgonen, så kan vara värt att testa om det är så i ditt fall med!

Jag hade positivt äl-test i morse och nu på em. Vi låg igårkväll men får väl försöka få till det i kväll med! Flört
  • halfmoon

Hakar på här jag också!! :) Glad gubbe på clearblue i tisdags kväll och vi gjorde insemination igår. Snustorrt idag så ägglossningen borde ha skett igår (då var det gott om fertilt sekret enligt sköterskan).

BIM 3/2, 2:a försöket efter MF, första barnet

• nepe
    Fian88 skrev 2016-01-20 22:07:17 följande:
    Jag har mens i fyra dagar bara så för mig blir det när mensen är slut;). Man ska ta dom cd 5-9:). Tog sista tabletten idag, ul på måndag:)
    Är letrozol också äl stimulerande?

Haha jag förstår :) Jag började också när mensen var slut men det var ju också bara pga min cykel :P Kul att det var lika för dig, var inte meningen att verka översittig :) åh vad kul! Jag tar sista tabletten imorgon och har ul på torsdag! Så spännande! :D Japps, letrozol är också äl-stimulerande.. Trodde jag skulle få pergo men fick detta. Egentligen en hormonsänkare vid bröstcancer. Lite läskigt att läsa det  i innehållsförtecknings men jag var förberedd :P

Kul att följas åt på "samma sätt" :)

• nepe
    soofa skrev 2016-01-21 18:12:30 följande:
    En kompis till mig blev gravid första månaden med letrozol. Skrattande Hon brukade ha äl på cd 40, men med letrozol kom den innan cd 20. Håller tummarna för dig! 
    åh vad kul att höra! Hoppas det blir lika för oss:D Tack för att du berättade. Jag håller tummarna för dig också! och alla andra!
  • nepe
    halfmoon skrev 2016-01-21 19:12:16 följande:

Hakar på här jag också!! :) Glad gubbe på clearblue i tisdags kväll och vi gjorde insemination igår. Snustorrt idag så ägglossningen borde ha skett igår (då var det gott om fertilt sekret enligt sköterskan).

BIM 3/2, 2:a försöket efter MF, första barnet

åh vad spännande! :D
  • nepe
    Tussigullan skrev 2016-01-21 17:00:52 följande:

Fortfarande negativa ältester så skiter i dessa...har haft älsekret och nu älmärta så vet inte varför testerna inte visar ngt...testat mellan 16:30-17 varje dag och hållt mig många timmar innan dess...står ju på förpackningen att man ska testa mellan kl 10-20...hmm ja...Får ligga ändå haha

jag har aldrig fått positivt äl test, provat med clearblue. Skiter i dom nu jag med haha :P
  • nepe
    879214 skrev 2016-01-21 15:55:26 följande:

Äntligen positivit äl-test! Negativt kl 10 imorse, positivt kl 15. Hur många dagar efter lh-stegring ska man ligga? Ägglossningen kan väl ske om 24-72 timmar, eller?

Wiie! Ligg på!! :D Jag skulle ligga ikväll, imorgon och lördag om det "gick". Annars ikväll och lördagmorgon.. :P 
  • Milli_1

Första försök efter MA. Graviditetstester visade väldigt svagt idag, har gått ner mkt sedan 5/1. Glad gubbe på äl test , vi sexade igår, får göra ett försök till imorgon

• Tussigullan
    nepe skrev 2016-01-21 19:16:46 följande:

jag har aldrig fått positivt äl test, provat med clearblue. Skiter i dom nu jag med haha :P

Så lustigt att det inte ger utslag.. Hmm..aja vi får chansa hehe
  • Tussigullan
    879214 skrev 2016-01-21 17:07:40 följande:

vilken dag är du på och när brukar du ha stegring?

Jag brukar inte testa utan gjorde det nu för att få koll på min cykel då den blev oregelbunden..testat en gång tidigare och då fick jag positivt en dag innan jag kände av ägglossningen...idag känner jag av ägglossning men inget positivt test. :(
Svar på tråden BIM februari 2016