• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • halfmoon
    SamsonS skrev 2016-01-23 22:56:34 följande:

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

Jag brukar inte märka någon skillnad på magen däremot så brukar jag bli lite lätt illamående lite innan och under. :)
  • mkess
    SamsonS skrev 2016-01-23 22:56:34 följande:

Någon som blir lite konstig i magen runt äl? Har aldrig reflekterat över det tidigare, men sen vi började försöka har jag kommit på att jag blir lite orolig i magen och illamående dagarna innan äl. Började känna av det imorse och jag beräknas ha äl på onsdag, ikväll har flytningarna börjat förändras.

Mest intressant och se ifall någon mer känner av liknande :)

Haha ja, samma här! Man känner sig lagom sexig och redo att ligga när det känns som att man ska skita ner sig ungefär.
  • Amee91

Jag blir också illamående runt ÄL. Det illamåendet håller sedan i sig av och till fram tills mensen kommer, lagom kul :p

• 879214

En snabb fråga, hade positivt äl-test torsdag eftermiddag, fredag+lördag morgon negativt idag söndag. Hade sex måndag, onsdag, torsdag samt lördag morgon. Skulle haft igår kväll men somnade vilket jag har sån ångest över.... Tror ni att det räcker? När hade jag troligtvis äl? Nån ide o ligga ikv söndag?

Dvs:

LH-stegring tors em-lör morgon.
    Sex mån, ons, tors, lör morgon.

• 879214
    879214 skrev 2016-01-24 11:31:27 följande:

En snabb fråga, hade positivt äl-test torsdag eftermiddag, fredag+lördag morgon negativt idag söndag. Hade sex måndag, onsdag, torsdag samt lördag morgon. Skulle haft igår kväll men somnade vilket jag har sån ångest över.... Tror ni att det räcker? När hade jag troligtvis äl? Nån ide o ligga ikv söndag?

Dvs:

har normalt sex på kvällar, dvs mån, ons, tors kväll om de har betydelse
  • mininiss

Hej alla!

Här är en app jag rekommenderar stark Ovia Fertility :)

• frestelsen
    879214 skrev 2016-01-24 11:31:27 följande:

Dvs:

Hade du positivt äl test fredag-lördag? Eller va de neg på lördag? Ägget släppte troligt igår men ha sex ikväll med:)
  • 879214
    frestelsen skrev 2016-01-24 12:42:08 följande:
    Hade du positivt äl test fredag-lördag? Eller va de neg på lördag? Ägget släppte troligt igår men ha sex ikväll med:)
    Positivt äl-test tors eftermiddag, fredag morgon, lördag morgon. oki :)
  • ensamärstark

Hoppar in här, mensen kom imorse.. Tänkte med testa grapefruktsjuice denna månad, då jag får dåligt med ägglossningssekret. Vart köper ni eran? Någon speciell sort?

Detta blir nu försök nummer 18 för oss. Skam den som ger sig.
    Jag har två barn sedan innan. Men detta blir vårat första gemensamma o hans första.
    BIM 23/2. Men det kan ändras då jag har cykler på allt mellan 28-32 dagar.

• 879214
    frestelsen skrev 2016-01-24 12:42:08 följande:
    Kanske tydligare säga såhär: lh-stegring cd 15,16,17, sex cd 12,14,15,17. Sex kvällar förutom cd17 på sex på morgonen. Någon som blivit gravid tidigare med sex 2-3 dagar innan äl?
Svar på tråden BIM februari 2016