• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Sajocawa
    ccccccc skrev 2016-01-25 07:10:17 följande:

är det någon som fått positivt ägglossningstest med 3 dagars mellanrum? använder cb digital och fick positivt tors kväll och sen igen sön kväll?? ska jag räkna sön kväll som positivt isf? eller är det ngt fel och antagligen ingen ägglossning då?

Hm men vilket test använder du? Cb digital med dubbel hormonindikator visar ju alla dina fertila dagar, och sen när du har max fertilitet..
  • ccccccc

jag använder det som visar hög och max men har alltså fått max två ggr (efter hög några dagar)

• Sajocawa
    ccccccc skrev 2016-01-25 07:39:33 följande:

jag använder det som visar hög och max men har alltså fått max två ggr (efter hög några dagar)

Hm, då vet jag inte... Ägget kanske har lite svårt för att släppa.. Kan du inte ta ett annat ägglossningstest (sticka) och se hur det ser ut?
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2016-01-25 07:27:09 följande:

Såhär nu klickade jag hem 90 kapslar apiforce. Så dom skulle tas typ från första Mensdag till någon dag efter ägglossning?

Ja så gör jag. Du tempar med va? Så ta typ äl+5 de ska tydligen hjälpa ägget att fästa med:) man kan nog äta det hela månaden men sluta om man blir gravid då man inte vet va de gör sen. Därav så slutar jag nån dag efter min temp gått upp.
  • Fian88

Idag ska jag till gyn för att se om min kur med pergotime gett någon effekt! Håll tummarna att där är 1-2 stora fina ägg!:)

• soffis87

Halloj! Känns som en evighet till bim.. Sexade på rätt bra fram till äl så borde ha prickat den iaf :) bara och vänta och se om det gick vägen nu då :)

• Cfmilla

Hoppar in här med!

Bim osäkert då min cykel är allt från 32-46 dagar.

Har min mens nu, men sitter på jobbet och är sjukt illamående. Det sitter i halsen. Har ätit frukost så det är inte det. Någon mer som har haft illamående vid mens?

• Mammatillenliten

Kan ni hjälpa mig att tyda? Det översta är dagens ägglossnings test. Om hur många dagar tror ni jag får positivt? :)

• Amee91
    Mammatillenliten skrev 2016-01-25 09:11:38 följande:

Kan ni hjälpa mig att tyda? Det översta är dagens ägglossnings test. Om hur många dagar tror ni jag får positivt? :)

Hur lång brukar din cykel vara? Jag testade också med ÄL-test denna månad, hade positivt på CD15 och har en cykel på 30 dagar +/- 1.
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-25 07:58:54 följande:
    Ja så gör jag. Du tempar med va? Så ta typ äl+5 de ska tydligen hjälpa ägget att fästa med:) man kan nog äta det hela månaden men sluta om man blir gravid då man inte vet va de gör sen. Därav så slutar jag nån dag efter min temp gått upp.
    Nej jag tempar inte. Tänkte börja men kände att Jag jobbar så oregelbundet o sover oregelbundet så känns som det inte skulle vara då rättvisande för mig?

Nu köpte jag grapefruktsjuice. Men såg när jag kom hem att det var från koncentrat! Ger det samma effekt tror du?
Svar på tråden BIM februari 2016