• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • mkess
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:55:40 följande:

Okej? Aldrig mer testlagret. Vad är detta nu då?

Ta ett till??!? Förvånad
  • ensamärstark
    mkess skrev 2016-01-25 13:59:40 följande:
    Ta ett till??!? Förvånad
    Tog nyss ett till. Det var negativt som väntat :/ inte första gången jag får sådana här konstiga resultat från testlagret så hädanefter blir det från billigatester tror jag
  • mkess
    ensamärstark skrev 2016-01-25 14:57:49 följande:
    Tog nyss ett till. Det var negativt som väntat :/ inte första gången jag får sådana här konstiga resultat från testlagret så hädanefter blir det från billigatester tror jag
    Vilka skittester! Att det hänt fler än en gång dessutom. Tycker du ska skicka in testerna och begära pengarna tillbaka.
  • Rackamaja
    ccccccc skrev 2016-01-25 07:39:33 följande:

jag använder det som visar hög och max men har alltså fått max två ggr (efter hög några dagar)

CB ÄL-test med dubbel hormonindikator går inte att använda fler gånger efter man fått max (fast smiley). Max betyder att en LH-stegring har skett och att ägget bör släppa inom 48 timmar. Därför visas även smileyn i 48 h i displayen.

Om du fick din första fasta smiley i torsdags kväll, så har du sannolikt haft ÄL någon gång mellan fredag morgon och lördag kväll :)
    Tempar du?

• Testartest

Då jag redan har känningar över tjejmagen köpte jag ÄL test idag, dag 7 i cykeln. Så här ser det ut, ser ut som en stegring är på g, eller?

• Sajocawa
    Testartest skrev 2016-01-25 16:21:14 följande:

Då jag redan har känningar över tjejmagen köpte jag ÄL test idag, dag 7 i cykeln. Så här ser det ut, ser ut som en stegring är på g, eller?

Nja inte nödvändigtvis.. Sådär ser det ut för mig i princip oavsett var i cykeln jag befinner mig..
  • Testartest
    Sajocawa skrev 2016-01-25 16:26:04 följande:
    Nja inte nödvändigtvis.. Sådär ser det ut för mig i princip oavsett var i cykeln jag befinner mig..
    Ok. Första gången jag använder tester. Tyckte det började bli ett svagt streck till höger
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:55:40 följande:

Okej? Aldrig mer testlagret. Vad är detta nu då?

Är något fel på testet. Skicka in det.
  • sebbejonte
    Testartest skrev 2016-01-25 16:31:12 följande:

Ok. Första gången jag använder tester. Tyckte det började bli ett svagt streck till höger

Jag har alltid svaga streck på ägglossningstest så ditt test kan se ut så en vecka till innan det ökar (eller ännu längre)
  • ccccccc

svarar på rackamajas kommentar ang cb digital. jag har alltså både monitor som visar hög/max sanmt engångsstickorna som visar hög/max. fick max med engångs torskväll och sen max med monitorn sön kväll. kanske förstört chanserna denna månaden nu då kag trodde att äl var tors/fre?

Svar på tråden BIM februari 2016