• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • frestelsen
    ensamärstark skrev 2016-01-25 11:36:49 följande:

Nej jag tempar inte. Tänkte börja men kände att Jag jobbar så oregelbundet o sover oregelbundet så känns som det inte skulle vara då rättvisande för mig?

Nu köpte jag grapefruktsjuice. Men såg när jag kom hem att det var från koncentrat! Ger det samma effekt tror du?

Klart ren frukt är bäst men den här gick ju för mig:)

• ensamärstark

[quote=76266965][quote-nick]frestelsen skrev 2016-01-25 11:55:22 följande:[/quote-nick]

[/

Jag tittade på den med men tyckte det var så låg precent med just grapefrukt. Men det kanske räcker ändå? Får bli den nästa gång

• Mammatillenliten

Den är så olika så det är därför jag testar. Allt mellan 28-31 dagar...

Amee91 skrev 2016-01-25 09:39:04 följande:

Hur lång brukar din cykel vara? Jag testade också med ÄL-test denna månad, hade positivt på CD15 och har en cykel på 30 dagar +/- 1.

• frestelsen
    ensamärstark skrev 2016-01-25 12:15:09 följande:

[quote=76266965][quote-nick]frestelsen skrev 2016-01-25 11:55:22 följande:[/quote-nick]

[/

Jag tittade på den med men tyckte det var så låg precent med just grapefrukt. Men det kanske räcker ändå? Får bli den nästa gång

Körde stadiga glas:) tror de gick 4 st på 2 veckor; ) men kan ju varit mycke hjälp av bidrottninggelen med:) men ska bli kul o höra hur de går för dig :)
  • Amee91
    Mammatillenliten skrev 2016-01-25 12:28:49 följande:

Den är så olika så det är därför jag testar. Allt mellan 28-31 dagar...

Ok :) Med tanke på att strecket ändå är lite starkare än föregående dagar på CD13 så skulle jag tippa på ÄL CD14 eller CD15. Inga andra tecken på intågande ÄL?
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-25 09:11:38 följande:

Kan ni hjälpa mig att tyda? Det översta är dagens ägglossnings test. Om hur många dagar tror ni jag får positivt? :)

Så såg mina ut:) positivt cd14 o fast smiley på cb äl
  • sebbejonte
    Cfmilla skrev 2016-01-25 09:03:43 följande:

Hoppar in här med!

Bim osäkert då min cykel är allt från 32-46 dagar.

Har min mens nu, men sitter på jobbet och är sjukt illamående. Det sitter i halsen. Har ätit frukost så det är inte det. Någon mer som har haft illamående vid mens?

Jag mår ofta illa vid mens :(
  • Fian88

Ni kan ta bort mig från listan redan nu! Var hos gyn för en stund sen och hade reagerat lite väl bra på behandlingen, fyra stora fina ägg blev det. Vi kommer inte riskera fyrlingar så får köra med skydd denna månaden. Lycka till allihopa! Hoppas vi inte ses i mars-tråden:)

Svar på tråden BIM februari 2016