• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Tussigullan
    karinjanson skrev 2016-01-22 08:02:11 följande:

Jag kan nog lämna den här tråden redan nu. Sambons sexlust har varit i stort sett obefintlig, låg i måndags men det är det enda på en vecka. Med ägglossning i onsdags, och med tanke på alla de månader vi haft sex minst varannan dag runt ÄL och det inte tagit sig, så lär det nog inte ta sig nu.

Lät lite som jag...låg oxå i måndags men äl igår tror jag...så det lär inte heller ta sig tyvärr...Och ikväll har inte jag någon lust och är ganska säker på att det är försent ändå...
  • Mammatillenliten

Halloj! Hoppar in här. Testar med äl tester för första gången den här månaden och har precis gjort mitt första test. Enligt min app har jag äl den 29/1 om en vecka men jag tror den är tidigare än så? Ska bli kul o se om det snart blir starkare!

• sebbejonte
    879214 skrev 2016-01-22 18:31:08 följande:

Ja mest troligt men tänkte om de kan va tecken på att det blir en graviditet, hoppas kanske för mkt :p

Tyvärr kan man nog inte känna av en ev graviditet. Hur mycket man än vill :/

Tiden går ju så sakta också. Jag är på äl+2 o tiden sniglar sig fram
  • Stardust2016
    Mammatillenliten skrev 2016-01-22 21:21:35 följande:

Halloj! Hoppar in här. Testar med äl tester för första gången den här månaden och har precis gjort mitt första test. Enligt min app har jag äl den 29/1 om en vecka men jag tror den är tidigare än så? Ska bli kul o se om det snart blir starkare!

Kul, min app säger ÄL 27:e men tror också tidigare, tänkte börja testade i helgen. Också första ordentliga försöket med regelbundna ÄL test :)
  • 879214

Nä det verkar som jag blivit sjuk. Typiskt :p

sebbejonte skrev 2016-01-22 21:34:46 följande:

Tyvärr kan man nog inte känna av en ev graviditet. Hur mycket man än vill :/

Tiden går ju så sakta också. Jag är på äl+2 o tiden sniglar sig fram

• 879214

En fråga om lh-stegring. Fick positivt test torsdag kl 15, fredag kl 10, lördag kl 09. Med andra ord positivt två förmiddagar i rad men andra månader bara en dag. Kan det vara två ägg som släpper? Testar mer clearblue digital som visar antingen tom ring eller smiley.

• Flurriburr

Jag äter järntabletter pga lågt järnvärde (riktigt lågt) och folsyra. Funderar på det här med rosenrot och bidrottninggele, hjälper det till lite på traven tro? Så det kanske kan ta sej efter mens denna månad. Ska försöka få till sex varannan dag hoppas jag för bästa möjliga utgång :)

• Fian88
    HCS skrev 2016-01-23 11:39:33 följande:

Hänger på er här. Mens idag!  trots svaga streck nu dagarna innan bim. :( 

Ny bim blir 21/2. Om ni har någon bimlista?

Så tråkigt att se dig här! I fortsättningen får du kanske tänka att är inte strecken betydligt starkare än de du fått hittills så är det inget där, så tänker jag efter alla spök jag fått.
Svar på tråden BIM februari 2016