• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • nepe
    Fian88 skrev 2016-01-25 13:47:58 följande:

Ni kan ta bort mig från listan redan nu! Var hos gyn för en stund sen och hade reagerat lite väl bra på behandlingen, fyra stora fina ägg blev det. Vi kommer inte riskera fyrlingar så får köra med skydd denna månaden. Lycka till allihopa! Hoppas vi inte ses i mars-tråden:)

oj! såg nu! Var det med en enkel kur pergo? Förlåt jag minns inte riktigt :/
  • Fian88
    nepe skrev 2016-01-25 22:23:20 följande:
    oj! såg nu! Var det med en enkel kur pergo? Förlåt jag minns inte riktigt :/
    Ja det var en enkelkur. Gynekologen trodde ju efter mitt första besök i höstas att jag har väldigt svårt att ägglossa, månaden efter tog jag progesteronprov som visade att jag inte fått äl. Men det är ju normalt att hoppa över 1-2 äl per år så kanske att testet krockade med en sån månad och därför visade på ingen äl. Så får väl hoppas att hon tog fel första gången och att jag visst får äl och att jag därför reagerade så pass mycket på pergon. Blev lite luddig nu men förstår du hur jag tänker?:)
    Hur går det för dig?:)
  • TindraVilma

Bim 13 februari för mig. Har molande i tjejmagen redan nu. Ibland känns det som håll. Kan det vara ägglossning jag känner?

• Loncelot
    TindraVilma skrev 2016-01-26 07:48:46 följande:

Bim 13 februari för mig. Har molande i tjejmagen redan nu. Ibland känns det som håll. Kan det vara ägglossning jag känner?

Jag skulle gissa ägglossning är snart på gång

Hoppar in här bim 7feb håller tummarna hårt för oss alla
  • Sandrisen92

Hej!

Jag gissar på att jag kommer få en positivt ÄL test i morgon.

Vi låg igår, planerar att ligga i morgon också, men borde man köra på igen torsdag eller fredag? Förra cykeln så steg min temp först tre dagar efter positivt test...

• Mammatillenliten

Jag skulle nog ligga torsdag också ;) har du tagit äl tester? Jag håller på för första gången nu men blir inte klok på dom... ;P

Sandrisen92 skrev 2016-01-26 11:55:46 följande:

Hej!

Jag gissar på att jag kommer få en positivt ÄL test i morgon.

Vi låg igår, planerar att ligga i morgon också, men borde man köra på igen torsdag eller fredag? Förra cykeln så steg min temp först tre dagar efter positivt test...

• Loncelot

Lö - sex

Sö Ägglossning! - sex

Må Ägglossning! - sex

Ti - Idag

Tror inte vi pallar med idag oxå haha

• Sandrisen92

Japp. Jag kör me tester och har lärt mig nu efter några månader hur de fungerar.. Vi får nog köra på torsdag också för att vara på den säkra sidan:)

Man får väl helt enkelt ligga på tills tempen har gått upp nästa morgon :)

• ensamärstark

Idag tog jag min första tablett apiforce. Läste sen att i fertilitetssyfte att man ska ta tabletten på kvällen innan man går o lägger sig så så får det bli imorgon o fram tills ett par dagar efter ÄL! Spännande

• Mammatillenliten

Testade nu när jag kom hem från jobbet. Inte kissat på över 4 timmar. Fick detta resultat. Borde vara äl på G de kommande dagarna va?

Svar på tråden BIM februari 2016