BIM februari 2016
Jag är på!:) BIM 4 feb.
Jag är på!:) BIM 4 feb.
Första försöket, andra barnet kanske ska tilläggas. 23 år. Intressant att höra mer om er. Fyll gärna på med info :) kanske kan läggas på BIM-listan?
Jag har ÄL ca 20 jan, när borde man ha sex då för störst chans enligt er?
Hur många dagar efter äl är det någon ide att ha sex? Har som sagt äl 20 jan, hur länge efter är det någon ide att försöka, alltså efter äl-test visat smiley? Guuud va tiden går långsamt nu förresten haha gissar ni är många som känner samma!
Frustrerad. Äl på måndag den 18:e, men har ännu inte fått någon blinkande smiley. Fast hakar inte upp mig på en liten sticka, vi myser på ändå och håller tummarna.
Ägglossning på onsdag, men inte förrän idag har sambon haft lust! Hoppas hans lust stannar i minst tre dagar till så vi prickar rätt den här månaden :)
Åh nej kan ha missat LH-stegningen. Jag får det alltid dag 13,14 eller 15 men både dag 13 och 14 har jag dumt nog druckit för mkt på kvällen (varit jättetörsig) så jag vaknar riktigt kissnödig och kissar utspädd och väldigt mkt urin. Äl-testerna är negativa allihop. Bör jag ta ett på dagtid idag? Eller vet någon om det påverkar att man dricker mkt innan man lägger sig? Höll mig trots allt ca 9 timmar. Hur brukar urinen va för er för ni testar? Konstig fråga kanske men jag är så orolig att inte få nån ägglossning. Har dock ingen älsekret än, så kanske försenad äl? Stegringen kommer ju dock alltid innan sekretet har jag för mig iaf tidigare månader.
Kanske inte men jag har alltid gjort med morgonurin och har alltid funkat tidigare :)
Man ska väl inte testa med morgonurin när man kör äl-test har jag för mig?
Ska ta ett nu:) inte kissat på 5 timmar och bara druckit ett glas.
Ah okej :)
Men om du är rädd det är för utspätt hade jag antingen tagit i kiss nr 2 eller tagit test senare på dagen :D
Äntligen positivit äl-test! Negativt kl 10 imorse, positivt kl 15. Hur många dagar efter lh-stegring ska man ligga? Ägglossningen kan väl ske om 24-72 timmar, eller?