• Agge83

BIM februari 2016

Hej! Får man hoppa in här? Skall ha mens imorn och dagens temp ner, testet väldigt negativt... Så BIM borde vara 11/2... Försök nr 3 :/

• Agge83
    SamsonS skrev 2016-02-05 19:10:09 följande:

Kunde inte hålla mig, så jag tog ett test. Bim -5 och ned kvällsurin, givetvis negativt. Dock kunde jag se var strecket ska vara, har jag aldrig upplevt med de testerna jag använder.

Har varit så otroligt trött de sista dagarna, somnar i pirincip bara jag sätter mig i soffan, oavsett tid på dygnet.

Samma här äl+9 idag, gjorde ett test där det är vitt där strecket skall vara, samt att man ser det när man lyser bakom, aldrig vart med om det heller innan, alltid vart helt blankt..
  • Agge83
    SamsonS skrev 2016-02-05 22:11:00 följande:

Håller tummarna för oss att det betyder något! :) när ska du testa nästa gång?

Trodde jag skulle få nya test idah, men ikke.. Så får vänta tills de kommer på måndag, bor på sån liten ort där alla vet allt om alla så vågar inte gå till Apoteket å köpa nya heller.. Men kanske är bra att vänta tills dess är ju iaf +12 då :) du?
  • Agge83

Hej! BIM -3,4 vet inte riktigt säkert, tempa inte förän några dagar efter äl.. Kan detta vara svagt eller är det cb berömda spök? Syns ännu efter måååånga timmar :)

• Agge83
    soofa skrev 2016-02-08 21:08:30 följande:

Jag ser! Ta ett till i morgon bitti.

Har inga mer cb, får ta ett testlagret imorn bitti å se :)
  • Agge83

Igår var det vitt! :) idag är det en annan färg, svagt svagt svagt.. Men det syns nånting där :) hoppas att det är något riktigt bara

• Agge83

Hej! Nån som har erfarenhet utav Apotekets egna gravtest?? Om de ger mycket spök?

• Agge83

Hej! Behöver lite hjälp... Fick "mens" 12/2 två dagar senare än beräknat.. Blödde inget utan rosa flytning eller brunt, behövde ingen tampong.. Tyckte deg var konstigt.. Srn sjunk tempen dag 2 i "mensen" slutade då tempa... Sedan struntat i det... Har kännt efter det fortfarande ömma bröst, mensvärk till och från... Hade äl i går, å brukar inte ha ömma bröst innan äl eller under äl så fixk bara för mig att ta ett test imorse.. Visade så här, grejen var att efter 5 min var det ett svagt streck som var rosa men jag tänkte det var spök, stoppa testet i morgonrocken och duscha, efter 15 min tig jag upp det för att slänga å då det det ut så här.. Det syns fortfarande när det är torkat.. Nu är det lila precis som der andra när det torkat.. Fattar inget, får ta ett nytt imorn bitti igen... Nån som vart med om detta?

• Agge83

Det står inom 5 men ej efter 30.. Så vet inte vad jag skall tro, :)

• Agge83

Trodde ju jag fixk mens 12/2 :/ fick detta nu med, tur ändå att RFSU fick höra igår vilka sket test de har :)

Svar på tråden BIM februari 2016