• ccccccc

BIM februari 2016

jag hoppar också in här. fick tyvärr mens den 9/1 så väntar nu på äl igen. troligen bim den 8/2. 2:a försöket 2:a barn. någon hör som också är lite äldre...fyller 38 i år..?

• ccccccc

är det någon som fått positivt ägglossningstest med 3 dagars mellanrum? använder cb digital och fick positivt tors kväll och sen igen sön kväll?? ska jag räkna sön kväll som positivt isf? eller är det ngt fel och antagligen ingen ägglossning då?

• ccccccc

jag använder det som visar hög och max men har alltså fått max två ggr (efter hög några dagar)

• ccccccc

svarar på rackamajas kommentar ang cb digital. jag har alltså både monitor som visar hög/max sanmt engångsstickorna som visar hög/max. fick max med engångs torskväll och sen max med monitorn sön kväll. kanske förstört chanserna denna månaden nu då kag trodde att äl var tors/fre?

• ccccccc

hej! jag blir tokig på alla test mm! jag fick av ngn konstig anledning positivt ältest både i tisdags kväll och sen igen sön kväll. fick även glad gubbe måndag morgon men negativt tisdag morgon. inträffade då äl på tisdagen den dagen jag fick negativt alltså 1.5 - 2 dagar efter positivt sön kväll. ? tror jag hade älflytn. sön och mån men inte tis.

• ccccccc

godmorgon. jag har bim pa lör, sön el ev mån. förra månaden fick jag mens 13 dagar efter positivt ältest men det brukar vara 15 dagar efter så inte helt säker...så bim någon gång lör-mån. jag testade med några nya billiga tester tisdag och onsdag. på 5 av 6 stickor fick jag svagt svagt streck efter ca 6-7 minuter. det står att man ska se resultat efter 3 men sträcket kom upp innan 10 som är max för att läsa av. jag fick inte det minsta sträck på ett annat billigt test (annat märke). antar att det vara är någon skugga dom kommer upp alltså inte tidigt svag svagt positivt....? fick ju tuvärr upp hoppet lite efter sträcket i tisdags....är nu på äl+11 så borde få riktigt positivt...skittest!

Svar på tråden BIM februari 2016