BIM februari 2016
Vill också vara med :) BIM 11/2 Mens idag för första gången sen p-piller stopp så nu kör vi om nån vecka här ;)
Vill också vara med :) BIM 11/2 Mens idag för första gången sen p-piller stopp så nu kör vi om nån vecka här ;)
Halloj! Hoppar in här. Testar med äl tester för första gången den här månaden och har precis gjort mitt första test. Enligt min app har jag äl den 29/1 om en vecka men jag tror den är tidigare än så? Ska bli kul o se om det snart blir starkare!
Hade positivt äl test idag. Vi sexade igår kväll. Ska sexa på nu i dagarna tre så hoppas vi att det tar sig.
Hej alla! Bim 10e februari. .. Tänkte nog tjuvtesta imorgon, är höghormonare..alltid visat långt innan bim på test ????två barn sedan innan. Inte direkt seriöst försök, men hoppas ändå. Inbillar mig symtom tror jag.. Haha. Någon med samma bim dag som jag?
Hej,
Vet inte hur många här som varit gravida tidigare men har en liten fråga om impantation. Är idag på ÄL+ 6. Har idag mått lite konstigt. Kan inte riktigt påstå att jag mår illa, men ändå nåt åt det hållet. Mer allmänt väldigt trött och känner mig typ "väck". Men än mer anmärkningsvärt är att det kommer som vågor när jag känner mig sjukt varm.
Tänkte först att jag bara inbillar mig eftersom jag efter vad jag läst här i olika trådar tänkte att ÄL +6 är väl tidigt för implantation. Men googlade lite (såklart) och kom in på diverse engelska sidor. På den ena sidan stod det att implantation ofta sker dag 6-7 och på den andra 7-12. Det stod även om symptom och där stod fatigue och hot flashes med. Just det här med värmen är det jag reagerar mest på, känns verkligen konstigt.
Någon som varit med om något liknande? Försöker bortförklara det med att jag säkert bara inbillar mig men hoppet finns ju där..