Inlägg från: Sandrisen92 |Visa alla inlägg
  • Sandrisen92

BIM februari 2016

Hej! Min mens kom idag så hoppar in hör me bim 10/2... de blir 5e försöket !

• Sandrisen92

Hej!

Kan  ni inte berätta om de pergotime? Varför äter man de? Om man är osäker på om man har ägglossning? Är de receptbelagd:)?

Ägglossningen börjar närma sig 5-7 dagar kvar gissar jag, så tänkte börja sexa på varannan dag från nu och hoppas på det bästa:)

• Sandrisen92

Hej!

Jag gissar på att jag kommer få en positivt ÄL test i morgon.

Vi låg igår, planerar att ligga i morgon också, men borde man köra på igen torsdag eller fredag? Förra cykeln så steg min temp först tre dagar efter positivt test...

• Sandrisen92

Japp. Jag kör me tester och har lärt mig nu efter några månader hur de fungerar.. Vi får nog köra på torsdag också för att vara på den säkra sidan:)

Man får väl helt enkelt ligga på tills tempen har gått upp nästa morgon :)

• Sandrisen92

Hej tjejer! Okej behöver hjälp igen haha. De två testerna till höger är från i morse och nu på eftermiddagen. tror ni det kommer bli starkare i morgon? Vi låg igår, men de känns som de kommer bli starkare i morgon så kanske bättre att ligga i morgon än nu ikväll igen? Förra månaden hade jag temphöjning 3e dagen efter positiv test så vill inte ligga för tidigt heller.. Kanske bäst att ligga ons och torsdag ? :)

• Sandrisen92

Ikväll blir det ligg! Men enligt appen äl på fredag.Kanske bäst att ligga idag och fredag då om ägget lever i 24 h:)?

• Sandrisen92
    8airam8 skrev 2016-01-27 19:57:20 följande:

Positivt ägglossningstest! Nu håller vi tummarna - vi har legat som kaniner här (och tänker fortsätta ett par dagar till) :)

Samma här! Blir ikväll och kanske i mon eller fredag????
  • Sandrisen92
    Sandrisen92 skrev 2016-01-27 20:04:57 följande:
    Samma här! Blir ikväll och kanske i mon eller fredag????
    Oj skulle inte bli ? Gjorde en smiley haha
  • Sandrisen92

Positivt igår, :) negativt idag.hoppas ägglossningen sker idag så tempen går upp i morgon bitti!

• Sandrisen92

Hej! Jag är lite funderstam och behöver råd.

(Använder NC) I onsdags morse hade jag starkt positivt ÄL test. Igår var det svagare igen och då gissar jag att ägglossningen skulle ske igår torsdag. Men idag fredag hade tempen inte gått upp tillräckligt mycket.. vi låg onsdag och igår. Jag vill verkligen ligga på själva ÄL dagen, men nu känns de som vi vart för tidigare... Hur brukar ni göra:(  Vi får inte till det idag igen...

• Sandrisen92

Hej!

Håller på och planerar alla hjärtans dag till killen. Hade det inte bara vart så härligt att kunna överaska med en graviditet den dagen?! BIM 10:e så håller tummar och tår att mensen inte dyker upp..

• Sandrisen92

Negativt bim -2 ....brösten ömmar som alltid några dagar innan.. bara invänta mensen igen ....

• Sandrisen92

Bim idag, ingen mens än så länge. Ska hem och testa direkt så jag får svart på vitt. Testade 2 dagar sedan negativt. Känns som mensen vart på väg sen igår men den kommer intr och ja brukar ha extremt ont några timmar innan. . Än så länge bara svagt ..

• Sandrisen92
    HCS skrev 2016-02-09 18:53:12 följande:

Testat än? :) Håller tummarna!

Testade igår!så negativt de kan bli men ingen mens ännu.. idag när jag torka mig kom det en blodig strimma i en flytning. Men ingen mens.. blir förvirrad på de här..
Svar på tråden BIM februari 2016