Inlägg från: hittanyttid |Visa alla inlägg
  • hittanyttid

BIM februari 2016

Hej! 
    Jag har BIM 8/2, det är tredje försöket för mig och sambon att få till första barnet.
    Är så sugen på det där plusset och jag förstår att vi är många som hoppas på det i februari. Ska bli kul att få följa er!
    Den som ordnar med BIM-listan får gärna lägga till mig, jag försökte ordna det men hajade inte riktigt. Är ny på FL så det kanske blir bättre med tekniken. :)

• hittanyttid
    879214 skrev 2016-01-20 13:56:10 följande:

Ska ta ett nu:) inte kissat på 5 timmar och bara druckit ett glas.

Jag har fattat det som att man helst ska ta det mellan 14-18 på dagen men jag kan ha fel. Det är dock enda tiden som har funkat för mig. Plus att man inte få kissa på 4h innan.
  • hittanyttid

Det verkar som att jag får se fram emot mars istället. Sambon är dundersjuk nu, stackaren :( och jag ägglossningen är ca 2-3 dagar bort. Hade sex igår dock (då mådde han bra, jag är inget monster), kan ju hoppas på att de simmarna håller i sig men det är inte så troligt.

• hittanyttid
    SSK13 skrev 2016-02-05 11:00:22 följande:
    Finns ett litet, litet hopp. Eller nä, hoppet är ju jättestort! Men ställer in mig på dubbel-ÄL eller typ att testet reagerar innan mens som vissa säger att de gör. Fortsätter ta ÄL-test som om det vore ägglossningstider för att se, om det är ÄL bör ju testen bli svaga inom ett dygn.
    Är det inte bättre att du tar ett gravtest imorgonbitti? ÄL-tester ska ju kunna reagera på samma hormon så det är väl bra att testa? Håller tummarna för dig (och oss andra!)!
  • hittanyttid
    SSK13 skrev 2016-02-05 11:24:34 följande:
    Jo det skulle jag kunna. Men tog ju ett idag som var negativt. Så tänker att jag kanske sparar gravtesten till ÄL + 13/14 för att se, det är på söndag/måndag. Följer med

ÄL-test istället ifall det skulle vara ÄL. Då borde ju ÄL-testen bli svagare inom ett dygn.
    Okej, det hade jag missat. 
    Då har du ju en plan iaf! 
    Lycka till! :)
  • hittanyttid

Testade negativt nu på morgonen. BIM/BIM-1. jaha det blir väl att ta nya tag i mars. Börjar bli lite less. Grattis till er som plussat iaf!

Svar på tråden BIM februari 2016