BIM februari 2016
Äsch kan inte låta bli att sitta på FL så hoppar väl på denna bim-listan också :D
Jag har Bim 3/2, femte försöket
Äsch kan inte låta bli att sitta på FL så hoppar väl på denna bim-listan också :D
Jag har Bim 3/2, femte försöket
Ägglossning på onsdag, har bara sambon hemma i helgen så blir att ligga massor o hålla tummarna hårt!!!!!
Hoppas att det är din tur nu! Och att det är min tur. Jag är väldigt otålig känner jag.
Hej!
I Mars födde jag lilla meya som dog efter förlossningen. I Juli blev jag gravid med hennes lillasyster som 3 veckor efter ett felfritt RUL hade utvecklat katastrofalt stora njurar och hennes överlevnadschanser var obefintliga.
Vi bestämde oss med en gång för att utesluta våra gener och bege oss utomlands för IVF. Idag fick jag min första mens nästa mens börjar jag med mediciner och förhoppningsvis är vi gravida om en dryg månad <3
www.nouw.se/ettbarnihimlen
Gå gärna in och kika på min blogg
Idag åkte min sambo till Norrköping igen. Har haft så mycket sex vi kunnat i helgen o hoppas dom överlever tills onsdag. Men vi hade tur i dubbel bemärkelse. Han ska på anställningsintervju på onsdag vilket innebär att han kommer hem tisdag kväll så vi kan ha lite till sex dagen innan :D
Låter som en win-win-situation! :)
Åh nej kan ha missat LH-stegningen. Jag får det alltid dag 13,14 eller 15 men både dag 13 och 14 har jag dumt nog druckit för mkt på kvällen (varit jättetörsig) så jag vaknar riktigt kissnödig och kissar utspädd och väldigt mkt urin. Äl-testerna är negativa allihop. Bör jag ta ett på dagtid idag? Eller vet någon om det påverkar att man dricker mkt innan man lägger sig? Höll mig trots allt ca 9 timmar. Hur brukar urinen va för er för ni testar? Konstig fråga kanske men jag är så orolig att inte få nån ägglossning. Har dock ingen älsekret än, så kanske försenad äl? Stegringen kommer ju dock alltid innan sekretet har jag för mig iaf tidigare månader.
Ägglossning idag. Hade massa sex i helgen sen åkte ju min sambo till Norrköping igen men kom hem igår så två gånger igår plus en gång i morse hann vi ha sex innan han körde igen så nu är det bara att påbörja väntan och hoppas
Kanske inte men jag har alltid gjort med morgonurin och har alltid funkat tidigare :)
För o va lite tydligare. Har illamående, frossa, ont i leder, trött, hugger i vänster njure och kände av vänster äggstock igår, värk särskilt på natten.