Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM februari 2016

Sajocawa skrev 2016-01-28 19:20:10 följande:

Åh vet hur det är.. Men än är det väldigt tidigt att plussa, det kanske inte ens har fäst än.. :) håller tummarna!

Vad använder du för test?

Ja visst är det det därför är det nog bara inbillning.

Graviditetskollens stickor
  • sebbejonte

Konstigt! För en liten stund sen fick jag en massa "småhugg" långt ner i magen på höger sida. Som lite kraftigare muskelryckningar typ (vet inte hur jag ska förklara)

• sebbejonte
    Sajocawa skrev 2016-01-29 15:38:13 följande:

Implantation!!!

Tror du??? Åh hoppas det!!! Är på äl+9 idag
  • sebbejonte
    Sajocawa skrev 2016-01-29 15:59:53 följande:

Äl+9 är vanligaste dagen för implantation, bara så du vet ;)

Åh vad spännande :D håller tummarna för det såklart!
  • sebbejonte
    Jean89A skrev 2016-01-31 17:56:50 följande:

Någon som har testat för plus än??

Jag har testat med graviditetskollens stickor men negativt. Är på äl+11 idag så troligtvis har det inte tagit sig denna månaden heller om det inte är för tidigt
  • sebbejonte
    Jean89A skrev 2016-01-31 20:16:36 följande:

Får hoppas att de va för tidigt. Ja har bim på onsdag och ja är så sjukt nervös över att de kommer visa neg. Vill ha mitt plus de är verkligen smärtsamt jobbigt med denna väntan.

Jag har också BIM på onsdag. Jag hoppas mensen kommer tidigare om jag inte är gravid så nästa ägglossning kommer snabbare haha

Det är väldigt jobbigt. Jag har två söner med en annan man som är 8 och 12 år och dom gick på första försöket så nu när man är inne på femte blir man nästan orolig fast jag vet att det är normalt med upp till ett år.
  • sebbejonte

Jag lär inte vara gravid denna gång heller. Testen är negativa och nu kom mensvärken. Hoppas mensen kommer inatt istället för onsdag så man kan börja om.

• sebbejonte
    8airam8 skrev 2016-02-02 08:51:29 följande:

Så tråkigt :( Vet hur det är med den där längtan. Förra barnet tog sig inte på en kafferast direkt, utan vi höll på länge, länge, länge. Men rätt vad det var så smakade kaffet plåt en morgon, och trots att jag gjorde en ny kanna så smakade det likadant. Mensen kom inte och jag var gravid efter år av försök. Så jag vet. Hoppas ändå att det har tagit sig för dig, det är inte över förrän den röda damen sjunger.

Fy det är tråkigt. Jag avskyr att vänta haha inte bara i detta fallet utan alltid.

Nä det är kanske inte över men får se imorgon för inatt kom mensen inte
  • sebbejonte

Nu kom min mens. Hade det på känn denna gång, har haft sån pms. Ändå kan man inte låta bli att testa.

Jaja skönt att den kom en dag innan bim för det innebär att jag hinner med en omgång till i februari så om någon vill flytta mig till den 28/2 istället vore det snällt.

• sebbejonte
    fernandasmamma skrev 2016-02-02 15:10:17 följande:

Jag ändrade dig till den 28/2 i listan

Tack så mycket :)
Svar på tråden BIM februari 2016