BIM februari 2016
Åh vet hur det är.. Men än är det väldigt tidigt att plussa, det kanske inte ens har fäst än.. :) håller tummarna!
Vad använder du för test?
Graviditetskollens stickor
Åh vet hur det är.. Men än är det väldigt tidigt att plussa, det kanske inte ens har fäst än.. :) håller tummarna!
Vad använder du för test?
Konstigt! För en liten stund sen fick jag en massa "småhugg" långt ner i magen på höger sida. Som lite kraftigare muskelryckningar typ (vet inte hur jag ska förklara)
Implantation!!!
Äl+9 är vanligaste dagen för implantation, bara så du vet ;)
Någon som har testat för plus än??
Får hoppas att de va för tidigt. Ja har bim på onsdag och ja är så sjukt nervös över att de kommer visa neg. Vill ha mitt plus de är verkligen smärtsamt jobbigt med denna väntan.
Jag lär inte vara gravid denna gång heller. Testen är negativa och nu kom mensvärken. Hoppas mensen kommer inatt istället för onsdag så man kan börja om.
Så tråkigt :( Vet hur det är med den där längtan. Förra barnet tog sig inte på en kafferast direkt, utan vi höll på länge, länge, länge. Men rätt vad det var så smakade kaffet plåt en morgon, och trots att jag gjorde en ny kanna så smakade det likadant. Mensen kom inte och jag var gravid efter år av försök. Så jag vet. Hoppas ändå att det har tagit sig för dig, det är inte över förrän den röda damen sjunger.
Nu kom min mens. Hade det på känn denna gång, har haft sån pms. Ändå kan man inte låta bli att testa.
Jaja skönt att den kom en dag innan bim för det innebär att jag hinner med en omgång till i februari så om någon vill flytta mig till den 28/2 istället vore det snällt.
Jag ändrade dig till den 28/2 i listan